gamlå Skrevet Mai 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2002 hei euro 1 yep, enig der bilen skal bremses på 98 oktan ferdig med den.men du ,548 er jo et stort tall da!hadde vært kjekt å få vite hva du bremset,når den dagen kommer. WRC! han er sparsommelig med data,men vet følgene: efi datasprut,orange dyser(vet ikke spec),boret til 2 liter,portet topp by skinne,exsos del og innsug likeså,kammer(?),tn t3/t4 turbo,unik rs500 ic,3" eksos( par mot),bilstein,eibach,gule foring rundt,vibratec fester,16 toms acev,har kjøpt ny kasse som det ska quaife drevsatts i,motoren ga 510nm og 375 ved 1,75kg,og 545nm og 415hk ved 2kg,deretter blei det gjort en del utskiftninger,nu turbo etc. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2002 kan vel legge til at en anerkjent trimmekar på østlandet trimmet den til et grønndyse oppsett,den skulle da gi 350hk,MEN da den kom i benken til skinne ,sa utskriften 285hk,kjedelig det når du tenker på at det kostet rundt 70000:( :( . mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2002 gamlå:Stemmer det at motoren til kompisen din ga 285 på dynoen til Skinne. Jeg fikk prøve bilen før det ble montert EFI på den Den gikk slett ikke dårlig til å ha 285 hester,selv om han ble lovet 350 hester. Motoren min blir forhåpentlig ferdig bremset på torsdag,så jeg rekker å få montert den i bilen slik at jeg rekker Våler...... Digget ikke db.grensen.....3,5 toms rustfritt og en lyddemper lover ikke særlig godt! Får vel slippe gassen helt ved målingsmasta vel..... Hilzen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2002 hei igjen euro 1 de skulle vært halshugd over bukselininga slike folk.men du husker vel om disse tallene som jeg skrev, var ikke det før porting av topp. vi reiser opp på torsdags kveld,kanskje vi treffes der oppe, for vel se etter den volvoen som det er en del RØYK rundt tenker jeg. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2002 God kveld,gamlå. Ja,det hadde vært gildt med litt røyk ut av hjulhusa igjen.....lenge siden sist nå! Begynte såvidt på eksosanlegg idag.Fikk slept bilen ut til Tor Øyvind for å låne tosøyleren hans. Litt bedre enn å ligge på gulvet å surre.... Ja,det er mye mulig at vi treffes på Våler,hadde vært koselig å tatt en øl eller sytten,jugd og skrytt litt over bålet. Er det mange som kommer oppover fra distriktet ditt? Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2002 du vet når det planleges noe så skal jo ALLE være med ,men når det nærmer seg "tack off"så er det bare den harde skjerne som kommer.vell i utgangspunktet så var det vel ca 8 cossier ,men ...... du for se etter ett eller flere partytelt,med en del gærne folk, tar med et STORT FORD FLAGG så jeg for håpe vi treffes over en del øl, har med maktå så hu e ansatt som kokk så dere for komme ned for en prat+øøøøølllllll. mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2002 gamlå:Høres veeeeeeeeeldig lovendes ut! Kan nesten ikke vente.Kjenner at det kribler i ballene bare jeg tenker på oppliningskøen!!!! Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2002 satan ,eg for håpe at den bilen din skremmer skruben,600hk i en volvo er noe helt vilt. stå på mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2002 gamlå:Nåja,den er ikke bremset enda,så det er litt farlig å si noe...... Men den var ikke noen sinke ifjor heller,for den er et ganske hett tema å snakke om i visse kretser her på østlandet. Særlig noen dårer på Sarpsborg Politikammer viser litt for stor interesse for denne bilen. Ikke det helt store å ha en sivilbil med to jernhuer stående på bortsiden utkjørselen min og vente på meg når en kommer kjørende med svigers ombord...... Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 hei euro1 det var lite med volvoer på våler,er din ferdig snart.hadde vært kjekt å sett litt røyk snart..... mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 La merke til det du å.... Jeg så i værtfall ingen på lørdag som det var no turbo i ja stemmer en 340, men den kan da ikke ha vært... Hørte noen rykter om en på søndagen, men vet ikke om det var han... ????? Euro-1 hvor var du??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 gamlå,volvofasII:Det var med sorg i hjertet at motoren ikke ble ferdig bremset,nå har den stått på dynoen i 3 laaaaange uker. Skjedde endel dritt under oppstarten som satt meg på pottekanten,og når det vel ble fikset,ble Per Kristian som skal programmere og kjøre motoren syk og havnet på sykehuset hvor han ble liggende i 1 uke. Har ikke akkurat vært heldig med timingen kan du si. Men i morgen onsdag skal det hyle i en illsint motor over Skinne gård. Gode nyheter gamlå!Tror rådene dine ble ferdig idag,hørte at du ringte en tur utom istad tirsdag. Hilsen Henning (den grå volvoen bremset 614 hester hos VS Motor før helgen,så i Importtunings målestokk ville den ha gitt nærmere 900 på Skinnes dyno........) Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Mai 28, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 hehe, syns eg har hørt om flere som har bremsa 614 hos vs motor. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 Kanskje de skreiv ut feil "graf" .. ;) hehe Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2002 han har en 2.7L motore, det er ganske stort hehe Hvis ryktene ang forskjeller i div benker stemmer ville den ha bremset ca 740hk i en snill benk. men jeg har ikke personlig sett noen bevis på at det er så store forskjeller, bare blitt fortalt det. Hvis noen tviler så er de nok ikke vansklige å be ang å streetrace med penger i potten. men det stopper vel med snakk hehehe Her er en film jeg fant på siden til han volvo mannen fra søndagen på våler. http://www.be-4-you.com/movies/gatebilvaaler.wmv jerkoff Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg