Sapphy Skrevet Mai 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 Nå med blått toppdeksel og Sperc-R Oilbreater kit! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet Mai 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 Syns dette blei sjef, eg! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 Originally posted by Sapphy Syns dette blei sjef, eg! Jævli strøkent! Sjelden jeg ser så reine norske motor rom ;) Går den like bra som den ser ut? :) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 marius!! eg hadde meg en tur i bilen etter at eg monterte delene,og det kom opp en gsxr600ff bak meg som fuckte!!!!EG LIGE D:) :) eg slapp driten forbi,og ventet....... 3gir ned på sykkelen( og det HØRER du.) sierran lå klistret i skilte på den.....helt til jeg drog forbi..... HER ER DET PULVER FRA BUNN TIL TOPP.... mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gormie Skrevet Mai 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 Mere enn strøkent vil jeg da si :D -- gormie Siter -- Esso, for folk på vei -- -- Bil skaper mannen, mannen skaper kvinnen, kvinnen skaper tull -- -- gm_q @ efnet , using ircN -- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 Originally posted by gamlå marius!! eg hadde meg en tur i bilen etter at eg monterte delene,og det kom opp en gsxr600ff bak meg som fuckte!!!!EG LIGE D:) :) eg slapp driten forbi,og ventet....... 3gir ned på sykkelen( og det HØRER du.) sierran lå klistret i skilte på den.....helt til jeg drog forbi..... HER ER DET PULVER FRA BUNN TIL TOPP.... mvh tom sigve ¨ hehehe! Cossie power! :D jeg MÅ ha en tur i den bilen! er ikke snakk om noen annet ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2002 d er ikke min bil ,men det er en som er så vanvitigt godt holdt ,at det godt kunne vært d. i en rundkjøring så får du hjulspinnnnnnnnn,på alle 4e mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Ruudracing har bremset motoren sin til 660hk og 701Nm foran denne sesongen. bremset i en benk som er veldig streng i forhold til Skinne sin benk. (kryss bremset samme motor til 25% forskjell) Dette var på 2.5bar med en GT66 og med 50% 130 octan Racefuel . Her er det en film av bremsingen på http://www.be-4-you.com Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 sjefs tall,men etter kjapp hoderegning så får jeg ut 450hk,og det gider dere vel ikke å tenke noe mere over eller..... mvh tom sigve Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WRC Skrevet Mai 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2002 Høres rå ut denne sedanen, hva slags spec har motoren?? dyser,insug,turbo osv??:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Euro-96 Skrevet Mai 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2002 Import Tuning: Det er mye snakk om bremsebenker over dette ganske land. Strenge og snille bremsebenker.....husk at bremsebenker er et veldig nyttig verktøy for tuning av motorer. Har hørt det før at Skinnes dyno er gavmild på hestene osv.... Fakta er at Skinne Racing har all reklamasjonsbremsing for Marinepower Norge,motorer som er oppgitt fra fabrikk til f.eks 300 hester alltid uten unntak bremser mindre hester. Snakker da om marginelle forskjeller,er oppgitt til 300 så gir den 293 hester. Aldri over. Skjønte ikke hva du mente med kryssbremsing.....25%.....har Ruuds motor vært bremset et annet sted eller...... Håper ikke dette virket dumt Hilsen Henning Siter better to be first in hell than second to heaven Volvo 242 turbo-82 Volvo 245 turbo-93 Volvo 945 turbo-98 Team Losi LST2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Kryssbremsing: Samme motor har blitt bremset i forskjellige benker med samme oppsett. Jeg sier ikke at skinne dem sin benk ikke er riktig bare at den jeg har bremset min motor til 805hk er 25% strengere en skinne sin igjen :) Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Hmm, trodde det gjalt å ha den mest nøyaktige benken jeg, ikke den strengeste!! Helt absurd å snakke om hvem som har strengest benk, tror du har missforstått litt jeg. Faktisk en hel del. Dessuten begynner jeg å bli ganske fedd up av alt kranglinga om hvem som har best, strengest, kulest benk osv. Voks opp mann!! Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Import Tuning Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 ja det skulle ikke være så vanskelig.. en hk er og blir en hk.. burde ikke være så vanskelig å finne en måte så alle benker viste riktig. Pointe er at det er kjipt å legge en halv mill i motor å så en "Streng" utskrift fraen benk.. men antall hk vil vise seg i slutt farten på 0-402 m uansett da :) Siter 95" Top Secret Supra 805hk - 965Nm www.import-tuning.no Tlf: 63 93 65 00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Era Skrevet Mai 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Originally posted by Import Tuning ja det skulle ikke være så vanskelig.. en hk er og blir en hk.. burde ikke være så vanskelig å finne en måte så alle benker viste riktig. Pointe er at det er kjipt å legge en halv mill i motor å så en "Streng" utskrift fraen benk.. men antall hk vil vise seg i slutt farten på 0-402 m uansett da :) Tja kommer jo an på hva en ønsker det. Selv ville jeg da heller hatt rå spreke 450hp en slappe 660hp. Redd det er mye synsing og lite fakta om dette med bremse benker 25% forskjell er mye guttær... Era Siter Power out of controll is me... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg