Gå til innhold

WRC

Bruker
  • Innholdsteller

    16
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om WRC

  • Bursdag 05/18/1976

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    hmmmm
  • Modell (eks S4)
    rs cosworth
  • Biltype (eks Audi)
    Ford
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    verktøymaker
  • Motor (eks 1.6)
    2.3
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    yes

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Molde

WRC's Achievements

  1. Høres litt merkelig ut. Vil da tro at bilen din ble justert slik at den hadde en rett lamdaverdi igjennom hele turtallsregisteret ditt. Dvs ca 12:1 AFR. hvorfor du plutselig skal få fuelkutt er da merkelig. om den plutselig går veldig fett eller magert, vil den vel kutte, med pga at du har den ecuen der, vil den ikke kutte pga ladetrykk, om ikke den funksjonen er aktivert da.? Noe som kan skyldes et slikt kutt på turtall, og med ladetrykk, er også selvfølgelig plugger. Noe som også skal kunne justeres på dette innsprutet, er forfetning ved kald motor. ecu tar vel inn signal om insugstemp e.l på motoren, og legger på mer bensin når innsugslufta er kald. Når vinteren kommer, og du har konstant, kald luft, er det jo mulig at den konstant ligger med litt for mye bensin konstant. Om du kjører den hardt over lang tid, kutter den da også, eller er det kun på de første pådragene? Om du har justerbar bensinregulator, kan du jo prøve med å justere ned trykket ca 1/4 turn.
  2. Har ikke du greddy e-manage? isåfall, så kan jo den justeres akkurat slik du vil.
  3. Er det flere felt i ei rundkjøring da? trodde dette var laget pga plass til å legge hekken ut jeg:fatality: :happyhappy:
  4. ja Supra er da ikke så morsomt på vintern. Men da har man de litt tid til å oppgradere enda mer til sommeren. Men sant som du sier, det er sikkert morro på vinteren, er derfor jeg vurderer å bytte. Har hatt flere escort cosworth tidligere, og der var iallfall veldig morro på vinteren.
  5. Mener ikke at det er kjedelig med EVO, bare at overgangen fra en sint bakhjulstrekker med 600hk, til en 4hjulstrekker med 300hk, kan bli litt hard overgang. Men jeg vurderer likevell å bytte,ja. Har du kjøpt denne bilen din nå, eller er det du som har hatt den tilsalgs?
  6. WRC

    T.T bilomsetning

    Hei. fikk felgene tilslutt, etter MYE styr, men han er fremdeles skyldig meg penger, fikk kontakt med han for ei lita stund siden, og da lovte han meg på nytt at jeg skulle få pengene han skylte meg. Har enda ikke sett noe til de. Prøv å se om du får tak i han på 98809697
  7. Er vel påkostet en god del kroner ja. Vurderer faktisk å selge, så om noen med en bra,helst svart, evo 6 er intr i en byttet handel, så si ifra. Sorry, om jeg sporer av tråden her
  8. Sant,sant. men kunne egentlig tenkt meg en Evo, med 400-450hk. Men da bør man vel bytte en god del innmat i motor ja. Men hvordan er det med drivverket da? hva tåler dette? vet at clutch ikke klarer så mye, men hva med kasse, differ og slikt?
  9. Har ikke denne bilen stått til salgs nå nylig? er du ny eier? Vurdere litt å kjøpe meg evo som neste bil, kjører nå en 600hk supra mkiv, og kan vel da bli litt kjedelig med en evo, som man må kjempe hardt med for å passere 360hk.
  10. Greddy frontleppe til mkiv selges kr 4000 Ny ulakkert. Ta kontakt på vebskaar@online.no eller 91147998 Mvh Skår Racing
  11. har 4org 4x4 dyser (blå) til salgs kr 1000. tlf 91147998
  12. WRC

    mangnetvetil?

    Har en slik org ventil liggende et sted, kan jo få han til å ringe meg på 91147998, så kan vi jo se.
  13. WRC

    T.T bilomsetning

    er d noen som kjenner til dette firmaet, eller Tommy Transeth som han heter. Har kjøpt noen felger med han, som d ser ut som jeg ikke får. Har veldig vanskeligheter med å få tak i han på telefon. Så om d er noen som kan hjelpe meg i å få kontakt med denne karen, så hadde d vært fint. Veldig irriternede å ikke få tingene man har betalt for.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår