PoloGlenn Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 er det muli og sparke et golr 3 das bord i en golf 2?? Siter golf1 cab prosjekt me lambodører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 alt er mulig:) Ja, det går det... Flere som har gjort det :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Har bilder her i et blad av en einzer med 3`er dash... Har sett flere 2`ere og med slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Det kreves litt tilskjæring i bakkant + ved a-stolper, du trenger også tverrbjelken under dashen fra mk3 og helst også øvre del av styrestammen. Varmekanalene må også modifiseres for å passe. Dessuten må du visst bygge om til el.vindu da sveivene vil ta i dashbordet. Akkurat fått meg et mk3 dashbord som jeg skal "sparke" inn i min... skal prøve å lage en grei write-up på det. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by mr.jenssen Det kreves litt tilskjæring i bakkant + ved a-stolper, du trenger også tverrbjelken under dashen fra mk3 og helst også øvre del av styrestammen. Varmekanalene må også modifiseres for å passe. Dessuten må du visst bygge om til el.vindu da sveivene vil ta i dashbordet. Akkurat fått meg et mk3 dashbord som jeg skal "sparke" inn i min... skal prøve å lage en grei write-up på det. Tror det var en kar i USA som brukte kortere vindus-sveiver fra en eller annen bil (mulig at han lagde de selv) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg