CorradoBoy Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 almenn.. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 GK elektro VK1 elektronikk VK2 romteknologi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Gk elektro Vk1 Elektronikk Tekniskfagskole Elektronikk... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 GK Elektro VK1 Flyfag VK2 Flyfag Alt er å anbefale på det sterkeste... Morsomte skoleårene jeg har ahtt værtfall ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Musikk dans og drama :cool: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra! Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 almenn fag, her.. Vidre på fysioterapi. Funka dårlig.. Er nå datanerd... :rolleyes: Siter Life is like a box of chocolates... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Hei. GK Mek VK 1 Bilmek VK 2 Bilmek 2-årig tekn fagskole (Sofienberg) Har vært kult alt sammen, men nå er det nok skole for meg. Bare tanken får meg til å ... Jobber nå i tekn. avd hos en bilimportør. Helt grei jobb. Lykke til med valget ditt Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 GK Elektro (2 år... :rolleyes: ) går nå VK1 IKT-driftsfag marius: er flyfag krevende? vet det ikke er lettest å komme inn der hvertfall, men blir det MYE skole-arbeid og sånn? hadde vært fristende å gå det en gang.. :) Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 GK Elektro (SVETT!!!) IKT-driftsfag (Ok) Jeg anbefaler vel Salg og service -> IKT-driftsfag Vet ikke helt hvordan S&S er, men har hørt det er ganske ok! Lykke til med valget ditt! Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Gikk Økonomiske Administrativ linje som det så fint heter. Allmennfag med litt mer økonomi. Angrer vel veldig på det.... JEG tror det er mye smartere å gå noe YRKESRETTET i stedet for almennfag.. Det er mitt tips :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spangen Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Allmennfag her også. 3 år som gikk relativt greit, men med et elendig snitt.. :D Så var det et år på Bardufoss bak rattet på en Leopard og et år med jobbing.. Nå går jeg på økonomi og administrasjon, men er utrolig skolelei, dette lover nok ikke bra.. :rolleyes: Siter '87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
InFlames Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 GK elektro, helt greit litt kjedli til tider men går bra så Vk1 Elektronikk, gikk i en rå klasse (har mye å si) beste åre på skole hittil! Prøvde meg på vk2 Almenn påbygning! Slutta etter 3uker! :D Nå jobber jeg engang i blant i en service hall på statoil å tar IKT som privatist! Hadde faktisk eksamen i kommunikasjon idag! Tror d gikk ti f.! men men ny sjangse til våren :op Siter 07 Toyota Auris TTE Edition ex. 92 Mazda 323F ex. 92 Opel Vectra ex. 86 Opel Ascona http://sprett.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Skal bli bilmekaniker:) Jeg skal først ta grunnkurs mekaniske fag og vk1 kjøretøy. Etter det må eg gå 2 år som lærling( lette kjøretøy) og skaffer meg fagbrevet. :) Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 Jeg får VK1 Bed. Øk. med 2MX, 2en5 (engesk 5 timer), og Psykologi A, og Tysk B. Ble ganske skuffa over Bed. ØK., det er bare ØI om igjen, men med moms i regnskapet:mad: Hadde håpa på litt mer "økonomi", markedsforståelse, osv., ikke bare Exel-inntasting. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet November 19, 2002 Rapporter Share Skrevet November 19, 2002 3 år Tegning,Form og Farge har denne jenta gått. To himmelske år i Kr.Sund og det siste gikk jeg her på Sunndalsøra. ;) Etter det var jeg arbeidsledig i ca 3 mnd, så fikk jeg fast jobb som dekoratør på Lindex. Glimrende valg om du har litt interesse for tegning,form eller farge. Dessuten får du samme studiekompetanse som de som sliter seg gjennom allmenn :) *hirr,hirr* Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg