Gå til innhold

Hva gikk/går du på videregående?

Ranger emnet


maxgets

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

GK Elektro .. Kjekt det..

VK1 IKT Driftsfag .. Var kult frem til jul, etter det dalte det nedover, de 3 siste ukene tenkte jeg ikke på annet enn å komme meg vekk vekk vekk! (det var i Halden iofs.)

 

Nå tusler jeg gjennom VK1 Transportfag (Transport og logistikk som det snart kommer til å bli døpt), og koser meg med det..

 

:)

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går GK elektro nå...synes det egentlig er ganske kjedelig, men er litt interessant..valgte det fordi jeg har tenkt å gå no data senere, og tenkte elektro kanskje kunne være nyttig..

 

 

Til dere som går/har gått IKT...hvordan er dette? hva driver/dreiv dere med, og hvordan er det å få jobb etter det??

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk:

* GK Elektro på Jessheim VGS

* VKI Elektronikk på Bjertnes VGS (aka Fjertnes)

* Går nå VKII Lyd & Bilde på Nes VGS

 

Første året var JÆVLI kult...Andre året var ganske tørt...Mye av d samme...D året jeg går nå, virker helt greit...

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får slenge meg på jeg og da..Jeg har gått grunnkurs elektro så søkte jeg meg videre til flyfag, vk1 er bra tungt til tider, men vk2 avionikk/mekanikk er mere praksis.. Men blir nok er tøft yrke ferdig utdannet forhåpentligvis! Men siden du sier du er MØKK lei skole, og hater matte sikkert burde du tenke to ganger, masse matte og fysikk på vk1..Men ellers bra..

X: 2002 Yamaha R6

X: 2000 Golf

X: 1999 Audi TT

X: 2000 Golf 4 Jubileum

X: 1998 Golf 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår