Team_broske Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hei! Jeg selger nå min volvo 240. Det er en 85 mod. som har gått sine 370 000... men toppen har vært skiftet på verksted av tidligere eier..!! Den er veldig trofast, og starter lett, og går som ei klokke. Har vært samme eier i 15 år, før jeg kjøpte den på mai. Hann hadde brukt den som pendlerbil. Veldig lite rust.. Følger med spesiallaget hatthylle solgardin, senkesett som ikke er monter, nye sommerdekk på turbo alu felg. Nye vinterdekk, 6x9 høytalere +++ Ta kontakt på 90015875 Pris: ca 10 000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Du må si hvor du befinner deg? hehe. Mye for turbofelgene? ;) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Team_broske Hei! Jeg selger nå min volvo 240. Det er en 85 mod. som har gått sine 370 000... men toppen har vært skiftet på verksted av tidligere eier..!! Den er veldig trofast, og starter lett, og går som ei klokke. Har vært samme eier i 15 år, før jeg kjøpte den på mai. Hann hadde brukt den som pendlerbil. Veldig lite rust.. Følger med spesiallaget hatthylle solgardin, senkesett som ikke er monter, nye sommerdekk på turbo alu felg. Nye vinterdekk, 6x9 høytalere +++ Ta kontakt på 90015875 Pris: ca 10 000,- Hvor bor du? Bilder? Eu ok? Årsavgift betalt? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg