joarek Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Har et stabstag (ubrukt) til golf 3 i alu... Selges 800,- Edit: Har også et sett med orginale frontlykter, selges 300-400,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Til hva slags motor passer staget? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Vet ikke, mener det går på alle... (muligvis ikke vr6 da motoren sikkert bygger mer i høyden men det er bare en tanke) om du viser meg et bilde av "your engine" kan jeg fortelle deg om det passer eller ikke.:cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Det er en 2.0 8v jeg har, men jeg vet det er forskjell på disse stagene alt etter hva slags motor de skal på. Står ikke noe nummer eller merking på det? Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Har det ikke hos meg nå, men han som kjøpte det skulle ha det på en 1.8 automat. tror ikke det byr på problemer da det bare er innmaten på disse som er forskjellig (så vidt jeg vet)... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 hei. er stabstaget solgt? hvor i oslo befinner det seg? er prisen diskutabel? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg