clone baby Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Jorgen Hvor mye er det som skal til for at bilen starter og går så jeg eventuelt får kjørt den hjem? :) Hehe, det er ikke bare til og sette i en lys pære og starte den, det elektriske lednings nette må freches opp og div slitedeler bør skiftes ut.. men det er derfor jeg selger den som rep objekt ;) men har du værktøy og en liten slant i lomma til deler så skal den nokk få hjula på veien, men husk karer, slik bil som dette selges skjeldent og når de først blir solgt så selges de for 15 000,- og oppover... Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Kan bytte mot mazda'en min :D Starter og går, og eu-ok i april i år (2004) ikke teknisk godkjent, men hvem bryr seg vel om det, morsom vinterbil med bakhjulstrekk og bøttesete :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Hei! Jeg er litt interissert i bilen din! Er det mye rust på den?Og hvor ligger rusten hen? hva skal til for å få den på veien?(heftelser?) Er det langt i fra bergen sentrum du bor? Hilsen Tom Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 sorry folks, bilen er solgt :( Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-TOM-X Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 prøvde å ringe deg! men ingen tok tlfen! :( Siter Liv in the moment, without picking up to much air ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg