solrud Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 har 2 golf gti seter fra en golf 2 1985 modell hvis du er interessert?? helt strøkne.. Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Bilder av disse, solrud? Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
solrud Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Nei.. men har du mms tlf, så kan jeg ta bilder med tlf..? interessert i de? Siter 00 Audi TT 1.8T Quattro 93 Ford Mondeo GLX 16v ( Solgt ) 92 Golf 3 TDK ( Solgt ) 92 Lancia Dedra 2.0i Turbo HF ( Solgt! ) 92 Golf 3 GTI ( Prosjekt bil, solgt! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 dette er jo ikke unikt for meg heller..har det på begge setene..fikk ikkeno feil på det gjennom eu-kontroll. Men så vet jo de som sitter på hvordan de kommer seg ut ved å dra kroken opp..for så å dra vippe hanken opp.og det går omtrent like raskt.. ;) men mener det bare sitter festet på 1 sted? er da ikke 2 kroker er det vel? har da ihvertfall bare en krok å bry meg om. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Golf T&Nos så klart! dette er jo ikke unikt for meg heller..har det på begge setene..fikk ikkeno feil på det gjennom eu-kontroll. Men så vet jo de som sitter på hvordan de kommer seg ut ved å dra kroken opp..for så å dra vippe hanken opp.og det går omtrent like raskt.. ;) men mener det bare sitter festet på 1 sted? er da ikke 2 kroker er det vel? har da ihvertfall bare en krok å bry meg om. En krok på hver side ja, så hvis du bare har én er enten den ene borte, eller har hengt seg oppe i "åpen" stilling. Jeg fikset min med en sukkerbit og en bremsewire til en sykkel, funker som hakka møkk det. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg