Gå til innhold

CRX 92mod for 50000 godt kjøp?


superkonge

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Jeg vurderer sterkt å kjøpe meg en Honda CRX 92 mod. Den har gammelt karosseri (88-91) typen, kjørt 140000, meget lite rust. Det meste er originalt og i bra stand, bare dekk og felger er uorginale. Jeg har fått et tilbud på 50 000kr for denne. Er den god å kjøre på vinterstid? Jeg skal bruke den til og fra jobb i tillegg til fritidskjøring. Er dette da et god kjøp for meg?

Jeg får også 3mnd garanti på alt utenom motor og girkasse...

 

crx.jpg

crx2.jpg

crx3.jpg

 

Takk for svar!

 

Mvh Superkonge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kjøpt denne bilen for 50000! det er rett og slett en plage å kjøre disse! men morsomt i små porsjoner! den skal være ganske så strøken hvis han får så mye for den synes jeg da!:)

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er smak og behag! Liker du det lite og sportselig så er dette en yppelig bil! Jeg har hatt min i litt over et år ! og jeg bli aldri lei av den ! Go som gull! hehe... Det er bokstaveligtalt en stor go-kart! nå er jo min i tillegg senket ca 70-55 el.no! (H&R Coilovers) og den er grise stiv! men crx'n er jo stiv orginal! Men jeg ville nok kjøpt den ! Tror nok ikke du kommer til å angre !

 

Club Honda Ta deg en tur på forumet der og hør med folket der ! Tror nok de er ganske enig med meg ! :D

 

Mvh Stian Studsrød

Stian Studsrød

 

[ ]Honda S2000

[x]Honda Crx Ed9 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørt crx uten vtec før...går ganske bra de...ekstreme kjøreegenskaper med riktig under stell og dekk ;)

nå værende bil: =)

 

 

-Honda CRX v-tec 91mod

-Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer)

 

Tidligere biler:

 

- opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt

-Nissan Cherry GT Turbo Intercooler

-BMW 325 e30

-Opel corsa 1,3 gt sport

-BMW 320 e30

http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

crx er GENIAL bil.. men ikke no særlig på vintern hvis man senker de masse.. jeg kjørte med 60mm i vinter.. og det var ikke no særlig.. men holder på bytte til polyeurethan foringer, gule koni og 30mm eibach fjærer nå så nå skal det blir stivt og fint.. genial bil.. blir ikke lei.. bare av bråket i 80-90 km/T pga effektanlegg og lite støyisolering.. og som genifx sa.. UTROLIG morsom å brekke med.. rompa kommer UTROLIG fort ut.. og kan slædde langt.. :D

- 01 Vw Bora 1,8T highline

- 00 Vw Polo color concept 1,4tdi

x 88 Honda Crx 1,6

x 83 Ford Granada 2,3

x 87 Ford Sierra 2.0 is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med konge bil ! :D Kommer ikke til og angre ! hehe... Senk med dempere og fjærer '! Og senk 50 el 60 ! 30-40 er ALT for lite ! hehe... Da er den HØY! jeg har H&R coilovers og det er konge ! Bare og skru til du er fornøyd! hehe.. Men det koster da ! hehe..

 

Må melde deg inn i Club-honda.org Får du en del rabatt avtaler og er et kjempe miljø på forumet ! :)

 

Mvh Stian Studsrød

Stian Studsrød

 

[ ]Honda S2000

[x]Honda Crx Ed9 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår