Cchris Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg har ikke intervall på vindusviskerene på bilen. Lurte på hva som må gjøres og eventuelt trengs for å få til dette..? Er lei av å hele tida slå av og på vindusvisker'n når det bare dusk-regner hvis dere skjønner hva jeg mener. :rolleyes: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Se på denne siden: http://www.golf2.dk/index.php?action=guider&do=vis&guide_id=14 Se forøvrig gjennom hele nettstedet, mye bra info der. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Takker! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Bytt intervall brytern på rattstamma så er alt i orden igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by banybakke Bytt intervall brytern på rattstamma så er alt i orden igjen. Seriøst? Funker det? Jeg har en bryter med intervall som jeg kunne satt på. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Cchris Seriøst? Funker det? Jeg har en bryter med intervall som jeg kunne satt på. Nei. Du må sette i et rele også.. Gjør som det står på http://www.golf2.dk så skal det funke. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
banybakke Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Sorry! jeg missforstod deg. jeg trodde at intervallen din hadde slutta å virke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Kjøp deg et vindusvisker rele (nr 19 tror eg..) te Golf III... plugg det i så funke det ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 på golf1 så var det bare å sette inn ett nytt relè og på hendelen satt det bare en hvit plastikk-sperre som bare var å knekke bort,alle kabler var orginalt tilstede.. og volà: intervall :) muligens samme på mk2.. se etter! så slipper du kanskje å kjøpe ny hendel oxo Edit: dette sto vist i guiden oxo.. her er iallefall den hvite tappen: Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Jeg får se på dette til helga. Har muligens et rele liggende så jeg trur ikke det blir noe problem. Men skal det nye relèet erstattes med det gamle eller er det en egen plass til det? Finner sikkert ut av det, men det er greit å høre litt fra noen som kankje har gjort det før. Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 om du ikke har intervall orginalt så sitter det ikke relè der, men en plastplug eller lignende, fjern denne og sett i "riktig" relè. da fungerer det. (om du har fikset hendelen vel og merke!!) Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Ok. så intervallen går på et eget relè... Regner med at jeg har et sånt relè liggende fra en delebil, så da er det bare å begynne med det til helga. Takker for svar så langt! Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 trenger ikke å knekke noe på hendelen på mkII..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cchris Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Gou trenger ikke å knekke noe på hendelen på mkII..... Hva mener du? :rolleyes: Så mange forskjellige svar det blei her nå da.. :eek: Siter Tråden om bilen min: Golf GTI G60 VW AUDI CLUB NORWEGEN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Cchris Hva mener du? :rolleyes: Så mange forskjellige svar det blei her nå da.. :eek: kjøp deg et vindusviskerrele til Golf III... bytt ut det gamle relet med det nye så har du "stillbar" intervall.......... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg