A.K Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Hvem i Østfold/Akershus/Oslo driver med valsing og som ikke er så aller verst på pris? Powerzone har jeg kontakta, de tar ikke oppdrag lengre. Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Du kan prøve å ringe til Onkel Tom`s Garasje, mener å huske at det ligger i lillestrøm-distriktet, og han skal visst være veldig dyktig! Er kanskje litt vanskelig å få kontakt med, sist jeg hørte prat om han så var han visst fryktelig travel.. Men prøv! Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vagen Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Har *hørt* at SOS BILOPPRETTNING på kløfta vet hva de driver med, når det gjelder valsing av hjulbuer. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 hva er normal pris for 2 hjulbuer bak f.eks? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Jeg vet onkel tom tok ca 300,- pr bue før, vet ikke om det har endret seg da! Eneste jeg vet er at han klarte å strekke det langt uten at lakken tok skade av det... Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Takker og bukker for info. Noen som har nummeret til Onkel Tom's`? Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Skaffet det også jeg:) 91303030... Ganske digg nr da! Se evt http://www.gulesider.no/gsi/numberSearch.do?drill=&spraak=1&tel=91303030&submit.x=32&submit.y=3 Her finner du adr hans og greier... Stas Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hjertelig :D Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Bare hyggelig det! Hold meg oppdatert her, kanskje aktuelt å få focus`en litt bredere også.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.K Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Det skal jeg gjøre, selv om jeg ikke vet 100% når jeg får gjort jobben ennå. Liker du store felger? Har 18" på min nå, Astra '97, og siden Focus og Astra er i samme segmentet, bør jo bilen din kunne bli bra fet med de rette hjula. Samtidig har du vel litt større buer, så er vel ikke sikkert du trenger valsing, men det kan jeg ikke si sikkert. Forslag til felger er Konig E-Racer, de er dritfete på Focus, har sett bilder av det i Redline =) Har forøvrig sett Focus med 19" også, en gul en i Revs i fjor sommer, knallfett :D Siter Her er'e noe muffens.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Felger og senking gjør nesten alt med en bil, det må til! Vet mange har sliti med subbing med uorginale hjul og senking, derfor kjøpte jeg bilen med de originale 17" hjulene som sitter på ST170, de er ganske tøffe, men mye vil ha mer, jeg syntes de ser så puslete ut noen ganger... Har tenkt litt på de hvite, femeika compomotivefelgene! tror det hadde vært tøft... Har mange planer, men må ta litt å litt etterhvert som penga dukker opp? Noen som vil låne meg noen tusen? hehe... Kan godt bli sponset også da, det går helt fint! :) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg