partypulp Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Hehe fintfint.. Du får bestemt deg ja :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 hehe. nei :) selger den ikke for enn hver pris. Men begynner å bli litt skjelven med tanke på at den kommer til å rase i pris snart :) Kombinert med at jeg enten vil ha GT eller en 5k bil og kjøpe meg kåk. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Fikk tatt noen få bilder... Primera: Hvorfor kom du ikke bort og hilste på?? Du dro jo bare plutselig rett etter at du kom?!!? Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Hehe prøvd å få med meg kompisen min, men han gadd ikke. Så er det ikke så lett for en liten sjenert 18åring å bare komme inn i en gruppe med masse 25-30 åringer :P :P Så ble noen av de andre så grinete fordi det "bare" var 7 biler der så de bare stakk. :( Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Man kan vel ta et treff til før vinteren? Primera du trenger ikke å være engelig. Vi er alle barn når det gjelder bil. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Michal Man kan vel ta et treff til før vinteren? Primera du trenger ikke å være engelig. Vi er alle barn når det gjelder bil. :D Var dårlig med P11 der så du må bli frisk til neste gang, michal;) Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 28.05.04 er unnagjort med blandede følelser. Dagens høydepunkt var når Primera og fjortisgjengen hans stakk fra treffet uten å hilse på oss engang. Neste gang kommer jeg bort og hilser på om du vil eller ei. Vi må holde sammen. a32: Er du fortsatt LEDIG? Nissanprimera: slutt å le:D Ja vi får prøve å samle flere til neste treff, dette treffet ble liksom når rånere samles ved Shell/Esso. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by dudeskyline a32: Er du fortsatt LEDIG? Nissanprimera: slutt å le:D Ler ikke jeg......lol lol lol lol lol lol lol lol :D :D :D :D :D :D lol lol lol lolaneglsmili Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by dudeskyline a32: Er du fortsatt LEDIG? Nissanprimera: slutt å le:D Jeg har tengt litt på det der, og siden hun har noe som ikke du har, som jeg må ha, så blir det nok slik som det er i dag, sorry :( Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michal Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Om A32 er LEDIG? Hva er dette? :eek: Jeg regner med at det er noe uskyldig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Michal Om A32 er LEDIG? Hva er dette? :eek: Jeg regner med at det er noe uskyldig:D Ja det er ganske uskyldig. 'NissanPrimera' blanda seg inn i en gammel diskusjon mellom meg og 'dudeskyline', og misforsto ett spørsmål 'dudeskyline' stilte med på Nissan-treffe... Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by a32 Ja det er ganske uskyldig. 'NissanPrimera' blanda seg inn i en gammel diskusjon mellom meg og 'dudeskyline', og misforsto ett spørsmål 'dudeskyline' stilte med på Nissan-treffe... Det er rart når "dudeskyline" stiller seg helt inntil deg og spør : "Er du blitt ledig enda, eller må jeg vente litt til":D :D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by dudeskyline 28.05.04 er unnagjort med blandede følelser. Dagens høydepunkt var når Primera og fjortisgjengen hans stakk fra treffet uten å hilse på oss engang. Neste gang kommer jeg bort og hilser på om du vil eller ei. Vi må holde sammen. For det først IKKE 1 av de som satt på i min bil min var under 18. Ja jeg skulle ha kommet bort, men ikke alle er sånne som stikker seg frem i gjeng mennesker vetu :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Primera: skjønner deg godt. Var sånn før jeg, men du må bare tenke på at du fan ikke er så fin at karene vil se på deg, men derimot vil de ha bilen din på treffet ;) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 a32 sikker på at han ikke har det du får hos henne da? Vet ikke i disse dager vet du :op Kan jo ta en liten samling en av dagene vel. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg