dudeskyline Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 ER DERE KLARE FOR ET NISSAN TREFF FØR MØKKA VÆRET KOMMER?! Hva sier Ærede Nissan eiere rundt om i landet til et treff før regn og snøen kommer. Det er ikke noen veien for at vi kan grille og ha det trivelig sammen. Jeg tenkte vi kunne cruise litt i Tigerstaden og vise fram våre vakre riskokere. Til og med kjøre i nabolaget til han Tape-r. Han får sikkert sjokk av å se mange riskokere foran leiligheten. Lørdag er vel en favoritt dag, men når det gjelder plass kan vi sikkert diskutere. Ekebergsletta eller robsrudgrill er to fine alternativer. Det er sikkert flere andre steder. Dere får komme med forslag om sted og dato. Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg er med!!!! Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 uff.. blir sikkert så jææææævli langt sør.. Kunne kombinert treffet med svendsen eksos og bjørnstad bil i trondheim.. Skal innom begge med bilen.. hmm Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by eGtTurbo uff.. blir sikkert så jææææævli langt sør.. Kunne kombinert treffet med svendsen eksos og bjørnstad bil i trondheim.. Skal innom begge med bilen.. hmm Du får ta svendsen eksos i oslo da vettu ;) Jeg er selvfølgelig med! Men du dude.. mista ikke du lappen da? Fruen i huset som kjører da? ;) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg vil også, men litt langt. :( Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Nesj.. dagstur det :) fin kjøretur over fjellet det Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 jeg er også med :) Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by partypulp Du får ta svendsen eksos i oslo da vettu ;) Jeg er selvfølgelig med! Men du dude.. mista ikke du lappen da? Fruen i huset som kjører da? ;) Nei da! Jeg får min egen sjåfør! Da skal jeg bare slappe av i baksetet i Herminator. Sigar og masse snacks! Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jammen da er det ikke noe problem :) Noen som har en dato å slenge ut i luften? En lørdag hadde jo vært knall da.. Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Jeg er med hvis jeg finner frem i den vannvittige byen dere kaller Oslo. Trafikken der er jo helt Texas... Nei. Den byen er ikke noe for meg fra Østfold ;) Men jeg kommer om jeg ikke skal noe annet og at jeg finner frem. Ellers får jeg kaste meg på Herminator og følge han. (hehe... Sjåføren hans heter det kanskje) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by PrimeraSRI Jeg er med hvis jeg finner frem i den vannvittige byen dere kaller Oslo. Trafikken der er jo helt Texas... Nei. Den byen er ikke noe for meg fra Østfold ;) Men jeg kommer om jeg ikke skal noe annet og at jeg finner frem. Ellers får jeg kaste meg på Herminator og følge han. (hehe... Sjåføren hans heter det kanskje) Hehe..Sjåføren heter Mr. Magoo. Herminator er kallenavnet til bilen min. :D Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosling Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Ja e me eg og så lenge nån Andrè bi me å kjør heffra :D HINTHINT Siter 91' 300TE 87' 190E 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 hehehe.. damn.. ja får no se.. e et godt støkke å kjør Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Ta det i trondheim istedet... blir jo midt i norge? ;) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Jeg stemmer for sørvestlandet. :D Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg