Gå til innhold

Div. Golf 2 ting selges, og vurderes solgt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by joarek

1200.- for sentrallås.

og 2000+++ for el viduer..... Du vet nok selv hva dette er værdt;) Du kan jo prøve og høre om de har det på Møller:cool:

2000+++? for el. vinduer?

Må se an økonomien, men jeg tror jeg kan strekke meg til 2500,- for begge. Betalte akkurat bilen skjønner du :)

Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07

Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se i morgen, skal sende bilen inn på rep. og omregistrere den. Men sentrallåsen tror jeg at jeg tar uansett.

Hva mener du egentlig med 2000+++? Skal du ha 2000,- eller 2000,- + en hel helvetes dunge med penger? :)

Er uansett meget interessert i begge, men må bare se økonomien an først.

Prøver ikke å være frekk med budene mine, vet ærlig talt ikke hva det er verdt. Vet at bilforhandlere plusser på 5-6k for sentrallås og el. vinduer, men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, angående sentrallåsen.. er det kun låsemekanismen eller er det med "trykker" à la bilalarm for å åpne/låse?

Hvor vanskelig er det å installere egentlig? Følger det med instruksjoner? :p

Om du kan garantere at sentrallåsen passer på en helt standard golf 2 '88, tar jeg den.

Har el. vinduene et "kontrollpanel" for alle vinduene som man kan ha på førersiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fjær-beins staget solgt?

Har vel ikke ett stab stag(krengnings hemmer) foran til golf med bøyler til foringer og de korte lenke-staga liggende også vel? Trenger litt kjøreegenskaper... var ikke nok bare med gewinde, hater krengning!

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok.. det er ikke noe vits og gå rundt grøten her... kaster bare bort tid!

Jeg vil ha over 4000,- for el. vindusheisene, om ikke bruker jeg dem selv. kan jo gå inn på f.eks. http://www.autospar.no og se hva det koster der, men dette er uten brytere osv.

Dette er med orginal midtkonsoll m/ 5 brytere (4 styrebrytere + barnesperre for bakruter) de sitter der det lille rommet over askebegeret er på vanlige midtkonsoller, der passformen er plaststøpt og ingen mulighet for og bytte over til en annen konsoll (om du ikke har peil på plastsveising osv. da) + 2 brytere til innfelling på bakdører. Dette er med komplett ledningsnett...

Ang. sentrallåssystemet så er dette fra en orginal VW golf 2 4-dørs (spiller ingen rolle om dette er 87 eller 90 dører) og skrus inn på orginale hull som er i alle VW golf 2 dører uten modifikasjoner.

Det er ingen trykker som følger med da systemet aktiveres av førersiden m/ nøkkel (eller låsepinne), men kan kobles via defa eller lignende for styring.

Dette er lett lagt opp med en luftpumpe enhet(styrer alle opp/igjen låsninger) som festes med en strikk med krok i hver ende, denne plasseres på venstre side i bagasjerommet, fra denne går det et ledningsnett fram til sikringspanelet og videre derfra innom førersiden og inn på den ene pumpe modulen, dette er den eneste som er tillkoblet strøm og også den som forteller pumpa når den skal pumpe inn/ut for og låse opp og igjen. Fra denne pumpa legger du vakumrør til hver enkel modul.

Det som følger med er moduler for alle dører, bagasjeluke og tanklokk, tanklokket er mulig det eneste du ikke får brukt da biler som kom orginalt med dette har en liten tapp på innsiden av lokket som mekanismen huker tak i... Jeg har et tanklokk med denne tappen liggende, men da må du lakkere dette også, så det er vel litt mer jobb en det er verdt.

Du må også skaffe vakumrør selv, dette får du kjøpt på de fleste bilrekvisita butikker da disse brukes til f.eks turbo osv.... Ellers er det ikke vansklig og finne dette på en hugger heller så lenge det er litt lengde på de... Har ingen bruksannvisnig til dette men du ser lett hvordan dette legges opp!

Det er også en stor fordel med dette systemet iforhold til elektriske rundt om hele bilen da det trekker mye mer strøm! Tenk litt på det :)

Stabstaget viser seg og være til golf 3, så det passer ikke på mk2:( det butter opp i panseret men passer ellers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Hadde vært interessert hadde det ikke vært for at jeg fikk tilbud på ca. 50$ for vindusheiser til 88--> dører med komplett ledningsnett og alle brytere :) Men lykke til med salget likevel ! Er meget sjeldent, og er verdt en god del hvis man ikke finner en idiot som ikke aner hva det er verdt ;)

Kult :) hvor skaffet du det? 2 eller 4 dørs?

Var det du som skaffet angeleyes til mk2?

Edit: Så det i signaturen din nå! duh!

Hva er prisen på dette og hvor raskt skaffes det? (masse spørsmål jo;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, har helt glem det men jeg har elektriske speil til 90 dører også. Komplett ledningsnett på dette også, bryter som felles inn i orginalhullet på dørtrekket....

bryter1.jpg

bryter2.jpg

Er identiske til de uten el. styring så jeg legger ikke ut noe bilde av selve speila, kun innmaten som er forskjellig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orph

Hadde vært interessert hadde det ikke vært for at jeg fikk tilbud på ca. 50$ for vindusheiser til 88--> dører med komplett ledningsnett og alle brytere :) Men lykke til med salget likevel ! Er meget sjeldent, og er verdt en god del hvis man ikke finner en idiot som ikke aner hva det er verdt ;)

Fikk du med midtkonsoll til dette, og var det 3 eller 5 brytere på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW! D var da litt av en pris økning?? Så 2000+ vil si minimum 4000?? Hehe, Jaja! Hver sin måte å si d på! Mye skal du ha for elektriske speil da?

2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil)

(x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!!

(x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition

(x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l

(x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Hei.

Har du solgt de elektriske speilene enda?

Kunne tenke meg å kjøpe disse...

Men vet du om det er mulig å få ut selve speilet? Blir til å lakkere speilene i bilens farge.

Men passer disse inn i originale hullene uten modifisering? Ser ut som om festene til justeringen på de du selger er firkantet..

Prøvde å sende PM men den er full.

2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat

2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet

Lenke til kommentar
Del på andre sider