bastian Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Har problemer med klimaanlegget på A3'n min. Aircondition fungerer ikke og det har vært kjedelig på enkelte av disse varme sommerdagene. Ellers ser alt ut til å fungere. Snøkrystall-ikonet i displayet lyser også når jeg prøver å skru den på. Ved hjelp av litt feilsøking har jeg kommet fram til følgende: - Det er nok gass i systemet. - Magnetbryter ser ikke ut til å få strøm. - Ved tilkobling av VAG-COM får jeg ikke koblet til styreenheten. Jeg tenkte også jeg skulle prøve å koble strøm direkte på magnetbryteren for å teste om den slår seg inn da. Noen som har noen forslag her? La denne posten under Audi generelt da det er tilsvarende klimaanlegg på flere modeller. Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 prøvd den innebygde diagnosen?? hvis det er samme på som på a4/a6 da... høyreklikk -- > lagre som... http://www.home.no/kjetilros/bilder/klimacodes.pdf Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastian Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 er samme system på A3 ja, men hvilken verdi skal jeg søke på? Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bastian Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Har feilsøkt og funnet følgende: 22.1: AC overtrykksventil statisk åpen. Kompressoren vil være avslått til ventilen stenges. Dette forklarer muligens hvorfor kompressoren ikke slår inn. Er det mulig at det er en feil i overtrykksventilen? Siter '99 Yamaha YZF 600R Thundercat '98 Audi A3 1,8T x '89 VW Transporter Camping x '74 Porsche 911 Targa 2,7 --- Har du sagt A må du si 3 There's no cat like a thundercat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 har ikke peiling jeg... sikkert en feil i den ja.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg