Instict Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Noen av dere som vet hva default størrelse det er på de høyttalerene som er festet på dash'en i en golf2 ? Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 De er vel 3.5 "ca 8,5cm, men det går an å få inn 4 toms, passer ikke helt perfekt, gjorde hvertfall ikke det når jeg prøvde et par 4toms. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Kommer jo litt an på magneten, jeg hadde 3,5" 2veis høyttaler med stooor magnet, som såvidt gikk an å presse nedi der, men hvis høyttaleren ikke er så veldig dyp, så skal det nok fint gå an å få en 4" i hvis du river ut nok av det stoffet.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Jeg tilpasset 5.25" der... (hard type dash) enklere og montere i myke typen (papp/spon) men mener det sitte 4" orignalt der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by joarek Jeg tilpasset 5.25" der... (hard type dash) enklere og montere i myke typen (papp/spon) men mener det sitte 4" orignalt der. Få se bilder ? 3,5 er org der ... mens 4 toms går... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Blei noen Golf levert med høgtalers nede i døra? Hvis ja, hvilke? Eller er alle sånne der nede heimelaga? Blei nugget skuffa når eg fant ut de enaste høgtalerane i hele bilen satt klint oppi frontruta på Jettaen :) Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Sleit meg ut med dremel multi og masse plastbiter i munnen men det gikk.... Ble mye bedre med litt ordentlig fylde i lyden derfra iforhold til de puny høytalerne som satt der før. Har byttet dash til myk type nå, der skal jeg prøve å lage en "kasse" bak under elementet for og få det ekstra sparket... Er du i tvil om elementet ditt reagerer bedre på lukket "kasse" kan du gjøre en enkel test... Ta et sjerf eller genser og surr rundt høytaleren(ikke forran) så dytter du det ned i hylla i midtkonsollen, få det tettest mulig og hør.... PS. er 6.5" på siste bilde(om noen lurte) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Instict Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Får vel satse på 4" da.. Og heller skjære litt viss den ikke passer helt. Tenkte jeg skulle prøve med 6.5" i baksetet.. (har 3dørs) Er en tynn vegg ved foten til de som sitter i baksetet. Har noen av dere noe erfaring med det? Siter Trenger diverse styling shitt. 1987 VW Golf II 1.8 GL 3dørs har 2stk evig gamle cdspillere jeg selger dritdyrt. Tjen penger GRATIS ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by Jeez Blei noen Golf levert med høgtalers nede i døra? Hvis ja, hvilke? Eller er alle sånne der nede heimelaga? Blei nugget skuffa når eg fant ut de enaste høgtalerane i hele bilen satt klint oppi frontruta på Jettaen :) Henta G60 Skinn interiør fra en Golf på huggern, orginalt med høytalere der vaffall, står "VW Aktiv" eller.no på dekslet.. ellers er det vell org. med korger her på 88- mod. og ingenting på di eldre modellene :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobias1600 Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Min bil har dette originalt, altså høyttalere innfelt i "lommene" i dørtrekket. Er en 86 cl. kan vise deg bilder hvis du legger igjen e-postadressa di. Siter 1985 VW Golf II cl 1,6 1961 VW T-1 1200 deluxe 1,6 1986 VW Golf II cl 1,6 (hugget) 1972 VW T-2 Transporter Sika 2,0 (solgt) 1996 Citroën ZX 1,4i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by tobias1600 Min bil har dette originalt, altså høyttalere innfelt i "lommene" i dørtrekket. Er en 86 cl. kan vise deg bilder hvis du legger igjen e-postadressa di. Jeg kunne vært interisert i å se de bildene, kunne du sendt dem til kthyholdt@hotmail.com ? Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg