icecold- Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Er dette mulig? eller er det lettere å kjøpe en brukt turbomotor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 injection eller forgasser motor? Du trenger masse deler. Nytt ledningsnett til styre enheten for tenning, el. tenning. Luftmengdemåler, intercooler, wastegate og en masse rør og slanger. Det er helt vilt hvor anderledes de motorene er når man begynner å se etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet April 23, 2005 Rapporter Share Skrevet April 23, 2005 hadde jeg visst om det skulle du fått komplett motor og styreenheter i fra meg... fikk i fjor tak i en 440 1,7 turbo.. solgte den for 500 kr.. bare for å bli kvitt motoren Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizzmo Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 eg har gjort det du sier der byttet fra en 2 l i til en 1,8 turbo intercooler funka pels det men satan så mye arbeid bytte hele ledningsnette i hele bilen bensinpumpe fjører oppheng osv hadde noe problemer i starten men viste seg at luftmendemåleren ikke ville være me på lasse så vær forsiktig den kosta 3000 kr så ja du må få tak i en kolisjonsskada 440 eller 460 og bare begynne det va verdt det til slutt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Juni 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 11, 2005 Derfor har jeg en som skal gjøre det for meg!!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg