Zeta Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Jeg kjøpte camberkit til bilen min fra Powerzone, og fikk beskjed om att det ville ta noen uker, for det hadde de ikke på lager. Merkelig nok så kom det allikevel etter 5 dager.. :) Uansett, så er det ikke leveringstid som gjør att jeg handler andre plasser. Har enkelte ganger kjøpt deler fra USA (inkl. frakt og evnt. moms) for halvparten av det Powerzone skal ha for samme del. Har også alltid fått varene i løpet av 1-2 uker Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 Var en her som bestillte elektriske M3 speil et par måneder før jul. Etter å ha ringt å klaget maaange ganger, så kom speilene i posten nå ganske nylig. Men var de elektriske? NIKS! De hadde altså prestert å sende manuelt justerbare, enda de blei spurt om på telefon om det var elektriske speil derav powerzone hadde svart at jada de var elektriske. Speilene blei sendt i retur.. Jeg har selv bestillt et par ting derfra og da klarte de å sende med TÜV papirer for BMW (faen sku jeg med det??!) Ringte vel en 2-3 ganger og sendte noen mail å klaga, men fikk til slutt papirene mine etter mye om og men. Når jeg bestiller en vare så forventer jeg å få den relativt kjapt. Det skal ikke ta 2-3 uker... Jeg kommer heller ikke til å bestille mer derfra og vil ikke anbefale det til noen andre heller.. Siter ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hehe.. denne tråden dør aldri.. lurer på om Lars Harlem eller no leser dette Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet April 25, 2005 Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hehe.. denne tråden dør aldri.. lurer på om Lars Harlem eller no leser dette Tror ikke det, da hadde vel servicen blitt bedre kanskje :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet April 28, 2005 Rapporter Share Skrevet April 28, 2005 bruk http://www.styling-tech.no istan,meget bra service å rask levering!Bare positive erfaringa derifra! samme vareutvalget om itj meir! Jupp..Prøv Styling Tech..tror ikke dere blir skuffet.. :) Aldri hørt eller opplevd noe positivt med Powerzone tidligere..EVER.. Siter 88/92 BMW E34 535i/M5 (S38B38 340 hk/400 Nm) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg