KingB Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Takk for det! hmmm.... Hva er galt med leppa mi da? (...den var jo dyr...) ;) Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by KingB Takk for det! hmmm.... Hva er galt med leppa mi da? (...den var jo dyr...) ;) Liker ikke at den er "tom" på midten. Sagt det før og sier det igjen: Jubileums leppa hadde vært perfekt på din bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Handy-Andy Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Pen bil, meget pen bil. Fått på en annen front så hadde den vært nærmest perfekt! likte fargen veldig godt på den også! :) Siter s2 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsxr600 Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Likte forntfangeren veldig jeg :) Kjemetøff leppe og! Siter 2010 Mitsubishi Outlander Instyle+ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrico Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 ja, enig i at leppa var fin! Hele bilen egentlig er gjennomført og pen. thumpsup Siter '99 Saab 9-3 2.0t x'94 Volvo 460 (2.0l) x'89 VW Corrado g60/Turbo x'93 Volvo 460 (2.0l) x'85 Volvo 240 (2.3l) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twg76 Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Enig med de fleste her i at du bør få deg en ny front-leppe... den som er der nå passer liksom ikke inn... mulig den blir bedre om du har planer om å ha på noe mer styling (les sideskjørt og hekkskjørt) Vist ikke ville jeg tatt den av og lakkert den orginale, eller eventuelt gått for jubilemsleppa... Andre småting jeg ville gjort med bilen som ikke koster allverden * Fjerne dørlåsene på framdøra(ene) kjøp samme type deksel som på bakdørene, koster deg vel en 50 kanskje pr side, inklusiv den metallsaken som du setter inn istedenfor låsen. Dette gjør det dessuten mye vanskeligere å bryte seg inn. (går ut ifra at du har sentrallås) * lakker det lille lokket på motorvarmer uttaket ditt * Lakker festene på speilene, passer ikke at disse er svarte siden du ikke har noe annet svart på bilen lenger * fjern visker på bakruta, eventuelt bygg den om. Skoda fabia "senter" og Audi A4 avant visker-arm, deretter lakkerer du visker dekselet. * monter inn gitter i fronten til lufteventilene på den måten som jeg har vist til i tråden om "grøftelys" her inne... * eventuelt lakker eller bytt ut vw-merket i grillen med et svart ett... om du da ikke liker krom veldig godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Mener dere at f.eks denne leppa er noe finere...?? Siter 2007 Audi A3 S-Line 2.0TDI 170hk Quattro 1993 BMW M5 - Banebil 2003 BMW 320 DA M-TECH II 1997 Audi A4 TurboQuattro TS-Racing 1991 Mercedes 190E 2.5-16 Evolution I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Må nok si jeg gjorde det gitt... Men gå for det du selv syns er det peneste... Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Originally posted by KingB Mener dere at f.eks denne leppa er noe finere...?? Liker ikke så godt Rieger leppa heller. Her er min favoritt. Sideskjørtene til dette settet er også veldig pene. Alt dette er jo orginalt vw! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg