Gungho Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Da jeg ikke bruker bilen mye vurderer jeg å selge/byttte min 91 sierra 2,0 clx, eu ok, avg. bet. mørk rød 170 000km . S/V 15" alu cd, lite rust og noe sig i klarlakken etter at den har vært lakkert ifb med skade. Bruker ikke olje eller vann. Har montert simons bakpotte. Kunne evt tenkt meg å bytte inn i 80 talls harry bakhjulstrekker eller en 4 hjuling atv . Volvo 240 er heller ikke å forakte. er noen intr så send pm prisant 15 k Fikk ikke lagt ut bilder, men de kan sendes om ønskelig:D Siter Fårrd fårevver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Du har PM Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rally Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Har du fått PM? send meg bilder på: emiro@start.no Siter __ ____ \\_/_|__\__ =|(o)_|_(o)_\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Intr i Opel kadett E stv Gsi? Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gungho Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Det er forhjulstrekk det... takk som byr men nei takk Siter Fårrd fårevver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg