Gå til innhold

Tjoho, nå har jeg rådebank,hehe

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Som dere sikker skjønner så har jeg blitt gærn av den bilen. Rådebanken var ikke så vanskelig å oppdage, da ventilene hadde en lei tendens til å treffe stempelet. Med andre ord jævli tongstarta. Fikk starta han men killte seg fast igjen :D

 

Tenke det at jeg lever tilbake driten å bygger min neste motor selv.... Har litt lyst på 501cids stroker kit til pontiac 455. Gikk fem minutter så fikk jeg tilbud om ny 455 til 5000kr (nei, jeg sier ikke hvem som selger den). Blir i allefall bestilt masse go greier fra Jim Butler Performance. Det er vell ett motorverkseted som blir veldig rik og en Bjørn (dvs meg) som blir utrolig blakk (litt blokkfyling og div).

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig dette... vi fikk jo crusa litt da ! ;) Du får kjøpe deg en japsebil.......:rolleyes: hehe...not

 

Jeg er fortsatt gira etter det lille "Ottesen vs Iroc-z Vortech kompressor" hehe.... gjett hvem som tok hvem ? ;)

 

Lykke til Bjørn !

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh, bare hater at jeg ikke selv prøvde å kjøre om kapp med Irocen..... men har egentlig for lengst innrømet at han ikke tar bilen min rett frem. Det litt morsome er at han hele tiden skryter av hvor godt den ligger i svingene, er jævli morsomt at han da blir kjørt i fra på alle måter av en 82 mustang gt til under 100 000kr :D. Min mening er nå at den bilen må være feil bygd på alle måter

 

Har i allefall selv funnet ut at det ikke er noe poeng i å være redd for å kjøre om kapp med kompressor biler. Er en i Halden som har skrytt fæøt av malibuen sin med kompressor, den ble frakjørt av den slappe irocen.

 

Konklusjonen må vell bli at V8ere ikke trenger respirator :D .... Noen som har 40 000 å låne meg til 501 stroker kit? :D

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, er litt usiker, er ikke sikkert jeg har rådebank, kan være en pinnebolt til stempelet som har låst seg, trosalt virker alt av ventiler, støtstenger, løftere normalt, ville ikke gjort det viss maskinen var låst ved at stempelet traff ventilen. Hadde ikke sjekket det før jeg postet tidligere her. Får bare håpe p\å det beste da.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimosabi

Amriker går bare fort rett frem uansett hva folk sier.;)

 

Ikke visst du legger penger i understell....;)

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår