jørn bergflødt Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Broren min skal senke passaten sin, riktig nok bare med fjærer! Har hørt utrolig mye drit om Jamex iallfall.Noen som har noe å anbefalle? Vil lissom ha litt "stuk" på den, ikke at den henger med rompa!! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Broren min skal senke passaten sin, riktig nok bare med fjærer! Har hørt utrolig mye drit om Jamex iallfall.Noen som har noe å anbefalle? Vil lissom ha litt "stuk" på den, ikke at den henger med rompa!! Jørn Eibach skal vel være bra, eller orginale VW senkefjærer hvis de leverer dette til denne bilen. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Takk for svar. Ja Eibach har jeg oxo tro på! Men fjærer fra FK a? Noen som har erfaring med de?? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Takk for svar. Ja Eibach har jeg oxo tro på! Men fjærer fra FK a? Noen som har erfaring med de?? sjangalabangala jeg bestilte fk sett jeg fikk feil fjører, men jeg har bare hørt bra ting om dem så er vel bare jeg som er uheldig og har fått feil innmat i boksen :( uansett... eibach ell åssen det skrives tru e at e ska gå for neste gang også.. så katalog på ged en dag.. det er både rimelig og virke veldig bra.. jeg så bare etter til min bil da men det kosta 1700 ell no tru e.. sikkert ikke så veldig dyrt for 30mm fjører til din heller :) vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Originally posted by passat kara sjangalabangala jeg bestilte fk sett jeg fikk feil fjører, men jeg har bare hørt bra ting om dem så er vel bare jeg som er uheldig og har fått feil innmat i boksen :( uansett... eibach ell åssen det skrives tru e at e ska gå for neste gang også.. så katalog på ged en dag.. det er både rimelig og virke veldig bra.. jeg så bare etter til min bil da men det kosta 1700 ell no tru e.. sikkert ikke så veldig dyrt for 30mm fjører til din heller :) vemund Ja tror vi går for Eibach. Hørt mye skryt om de nå!:D Takk.. Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Ja tror vi går for Eibach. Hørt mye skryt om de nå!:D Takk.. sleng opp noen bilder av bilen før og etter senk da :D det er tøft å se.. Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Ja tror vi går for Eibach. Hørt mye skryt om de nå!:D Takk.. Eibach eller H&R skulle gjøre susen. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Ihvertfall i USA så er det Eibach som levere org senk til Passat V6. Er gode greier det, men de senker i minste laget. Dersom han har org sportsunderstell på bilen så vil han knapt nok se forskjell. Har selv FK på min 1.8T nå og må ihvertfall si at org sportsunderstellet på gamlebilen (Passat V6) var utrogli mye bedre å kjøre med. Men uansett hva du gjør så styr unna Jamex... Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by passat kara sleng opp noen bilder av bilen før og etter senk da :D det er tøft å se.. Vemund Har ikke no plass å legge bildene, så da får jeg halle sende de på mail om du vil ha!! Tror neppe det er sportsunderstell på den, for den er HØY!! Så orginale sportsfjærer en altså Eibach er det det dere sier? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Slik så gamlebilen min ut med org sportsunderstell: Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by jørn bergflødt Har ikke no plass å legge bildene, så da får jeg halle sende de på mail om du vil ha!! Tror neppe det er sportsunderstell på den, for den er HØY!! Så orginale sportsfjærer en altså Eibach er det det dere sier? hvis du vil kan du sende dem til meg så skal jeg legge dem ut for deg her jeg.. passatkara@hotmail.com du kan eventuelt sende dem over msn. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Baldrick Slik så gamlebilen min ut med org sportsunderstell: Baldrick hvor mye er den svarte passaten på signaturen din senket da, og med hva?? Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by passat kara hvis du vil kan du sende dem til meg så skal jeg legge dem ut for deg her jeg.. passatkara@hotmail.com du kan eventuelt sende dem over msn. mvh vemund vemund du er lagt til min MSN!! S4sjefen!! Såskalvi få tatt no bilder a bilen en dag vøttø. Men veit jo ikke riktig hvor langt fram i tid senkingen står på programmet da!! Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg