rdl Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Da begynner hjemme siden å nærme seg ferdig. Jeg skal prøve å holde et "proft" nivå med diverse tips og forklaringer samt fremvisning av mitt eget prosjekt. Kan dere fortelle meg hvordan første intrykk dere får på hjemmesiden. hva some r bra og dårlig og hva kan gjøres bedre:) Takker for all hjelp! http://www.rdlx3m.com Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 1. Jeg irriterer meg veldig over at alle linker åpnes i et nytt vindu 2. Ta deg bedre tid når du skriver, du har noen slurveskrivefeil. Ellers ser det jo bra ut :) spesielt setter jeg pris på how2 guider! Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 kul side, kul bil.... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bidne Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Bra side, men tror nok mørkere skrift hadde hjulpet endel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rieger Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Grei side det der. Men hvorfor kvassere kam når du turbokonverterer. Tenker bare på det som står i CorkyBell sin turbo-bok.. Han anbefalt ihvertfall org kam.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 1: la det være mulig å klikke på bildet for å komme til 'hovedsiden' 2: som sagt over, irriterendes at det åpnes flere sider om det ikke har en betydning 3: litt mørkere skrift på linker skader ikke.. ser jo ikke hva som står :rolleyes: 4: samme skrifttype på linker og hover? hele menyen rører på seg når du holder musa over... ellers bra! :) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg