ilck Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Det har vært noen bilder av denne bilen tidligere, men jeg husker ikke hva eieren kaller seg her på forumet. Var ihvertfall den som ble impotert fra USA, med skilter fra California.. Sikkert den som var med i Fast and the f.. Blå farge, kan ikke beskrives :D Bilen har tette sponsorer.. Bomex, Sparco osv.. Han var på vei mot Oslo, husker ikke hva den tunnelen heter hehe, var like før jeg kræsja.. Lyden var helt fantastisk. Sikkert streetmeet et eller annet sted, hvis han ikke holder til i Oslo. Noen som har bilder? Siter arguing on the internet is like being in the paraolympics. even if you win you are still retarded Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Var denne vi såkiddie Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Oh ye!:D Konge Civic :cool: Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janson Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Den var jo bare helt lekker! Må være morro å ha noe sånt noe :) Siter Of all the things I've lost, I miss my mind the most. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg