classic Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by KviljoRacing Det stod en eller annen plass at det ble for dumt eller noe:) Følge bedre med christian :P okay. får begynne med lesebriller :cool: Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Det er ikke det at OMC er dumt, faktisk saa er det et flott tiltak, men jeg setter bilglede generelt hoeyere en aa fokusere bare paa Opel. Syns ikke at Astra 1.4 med kn filter er saa kult, men paa OMC saa blir det liksom kulere enn f.eks. M3 CSL osv. Bare fordi det er Opel. Har paa bilforumet kan jo hva som helst diskuteres og saa hvidt meg bekjent er det ikke saa mye usakligheter her. Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Greit nok ;) Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 hehe, det er bare et image;) :D Naturligvis er M3 råere enn astra 1.4, men det blir ikke noe mer opel av den grunn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 FET bil drturbo :D :D :D Bare lakker grillen sort så er du i mål ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by KviljoRacing Naturligvis er M3 råere enn astra 1.4, men det blir ikke noe mer opel av den grunn:) :D Originally posted by Pudding FET bil drturbo :D :D :D Bare lakker grillen sort så er du i mål ;) Enig, så rart ut med sølvfarga grill på orange bil... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Jeg skal ikke ha svart grill! Aldri! Jeg skal lakkere felgene mine samme graatone.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by drturbo Jeg skal ikke ha svart grill! Aldri! Jeg skal lakkere felgene mine samme graatone.... Tommy Enig med deg der! Men du, ikke helt samma tema det her men..har ikke en turbo liggende som passer min bil a? Som du skal selge? Fått høre at pipinga i turboen min skyldes slittajse og vil ryke etterhvert... Torbjørn Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Hallo Tobben! Ring turboservice og spoer om en bytteturbo. Jeg har ikke noe som passer. Eller du kan faa noen som mekker turbo til aa overhalle den du har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lund Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by drturbo Hallo Tobben! Ring turboservice og spoer om en bytteturbo. Jeg har ikke noe som passer. Eller du kan faa noen som mekker turbo til aa overhalle den du har. Okai! Sendt mail dit nå, så får vi høre hva prisen er. Greit å vite tilfelle den skulle ryke snart. Siter Don't hunt what you can't get.. 04' VW Polo 1.9tdi Highline 92' Golf 1.8i - tålte ikke lyktestolpe - vrak 96' Audi A4 1.8t - Vrak 94' Opel astra 1.7tdi - Solgt 87' audi 80 1.8s 452000km..(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Originally posted by Lund Okai! Sendt mail dit nå, så får vi høre hva prisen er. Greit å vite tilfelle den skulle ryke snart. du kan jo også høre med krb trading han har jo turbor til alle formål med og uten kule lagre osv Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 apropo turbo og ascona b. treng ein turbo manifoil til ascona b. er det noken som selg slike for ein rimelig penge ? nye eller brukt? eller evt. nokon som har tegningar på ein. slik at det er mulig og få sveisa ein. Siter Opel Ascona C 1.8i - 1987 Ford Sierra 2.0i s - 1986 Opel Ascona B 2.0N - 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Hva slags motor skal du bygge paa. Jeg har en manifold til CHI med turbo som er lite brukt liggende i garasjen. Hvis ikke kan jeg faa laget en slik som jeg har for deg. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by drturbo Hva slags motor skal du bygge paa. Jeg har en manifold til CHI med turbo som er lite brukt liggende i garasjen. Hvis ikke kan jeg faa laget en slik som jeg har for deg. Tommy Har du ikke PM? Pris på Manifoilden da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Hvis du vil ha manifolden til CIH, saa koster den 3000.- med turbo og Wastegate. Som sagt, veldig lite brukt. Vil du ha til let motor, saa lager kompisen min den, men jeg vet ikke hvor mye han vil ha.... Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg