TypeC Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 noen av bildene er litt uklare.. beklager.. får da håpe drturbo kan slenge på litt fakta her.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Bildene taler vel for seg selv? Let motor, getrag kasse, ap racing skiver, a-aksling med sperre, 9x16 revolution felger, garrett t28 turbo, stor cooler, snap-off ratt, recarostoler, sort interioer, bla, bla bla. Etter bildene ble tatt er stolene skiftet ut med nye helsorte recaro med fast rygg, og jeg skal faa laget et nytt innsug/plenumkammer i alu, og MBE datasprut skal monteres, og bilen skal lakkeres. (I samme farge!!!!) felgene skal deles foran og gjoeres smalere. Takk skal du ha Trond! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Bildene funker dårlig ;( Er den godkjent og ? selge den kansje ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quack Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Ser ut som c2i.net er nede.. men c2i.net har jo blitt til tele2.no for lenge siden. Er kontoene i home.c2i.net fortsatt aktive? Tele2 er forsåvidt også nede. Kanskje bildene kommer når de er på beina igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Jeg har kosta paa den pulken saa jaevelig mye spenn, at du maa ut med mye kroner for aa faa den i garasjen din. Det meste paa bilen er kjoept nytt, saa du kan bare begynne aa regne.....Dessuten maa jeg ha noe aa leke med paa sommer'n jeg og. Bilen har jo skilter, saa den er jo godkjent da, ikke sant...... Mvh. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Er dette den som det stod om i avisen Hadeland, for en liten stund siden? mvh Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Gromt!!:cool: Men det var en fin bøy på ene bremserøret:D Hva er galt med OMC? Hvorfor og hvordan gjøre felgene smalere? Finnes det firmaer som bredder/smalner felger lovlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Felgene foran er altfor breie, de legg r seg paa demperen naar bilen jekkes opp. Derfor har jeg spacere foran, og hjula stikker nesten utafor, og det er for dustete. Derfor vil jeg ta bort 1.5" foran, saa det ser litt bedre ut. Dessuten skal ytterkantene poleres. Ja, den var i Hadeland 15 juni. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Hehe, God grunn:) Hva er innpresset på de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 hvor er bildene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by drturbo Etter bildene ble tatt er stolene skiftet ut med nye helsorte recaro med fast rygg, og jeg skal faa laget et nytt innsug/plenumkammer i alu, og MBE datasprut skal monteres, og bilen skal lakkeres. (I samme farge!!!!) felgene skal deles foran og gjoeres smalere. skal du selge dei gamle stolane ? :D :D Siter Opel Ascona C 1.8i - 1987 Ford Sierra 2.0i s - 1986 Opel Ascona B 2.0N - 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Stolene er solgt allerede, men det er mulig at jeg skal selge de nye, hvis jeg far tak i noen jeg hadde for 2 aar siden. Skal si ifra naar og hvis det skjer. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Rå bil! Hmm, har aldri sett den... Ikke at jeg er ofte i brandbu området da men :rolleyes: Men må nesten spørre... Hva er galt med OMC? Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by KviljoRacing Hva er galt med OMC? Originally posted by ZombiE Men må nesten spørre... Hva er galt med OMC? står det noe sted at han mener noe er galt med OMC da? til orientering så var drturbo med i OMC før noen av dere :D (dvs, i allefall på fourmet) men det begynner å bli en stund siden det og... Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Det stod en eller annen plass at det ble for dumt eller noe:) Følge bedre med christian :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg