ZombiE Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Så bilen din for første gang i helga! På bendix bygget... Var pen den, men skjønner fortsatt ikke hvorfor du skal ha sølvfarget grill ;) mvh Kim Ståle Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Fordi ingen andre har det, og alle har svart grill.... Syns det er litt fint jeg. Så du jeg børna eller!!!!!!! jeg er bare kulest i hele verden!!!!! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Hehe, greit nok... Nei så nok ikke du børna, var det på gresset det da? :P Dro rett etter du kom jeg tror jeg... Så ihvertfall du passerte på veien, og da jeg gikk til bilen sto du på parkeringa... Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Faen, åssen visste du at det var på gresse'a?? ikke si det til noen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Skal ikke si det til noen jeg ;) Du spinner ihvertfall på to hjul da :rolleyes: Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sexybam Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Ser det er en gammel tråd, men må bare spørre om denne bilen er solgt til Stavanger området? (ent. lakka gull før den ble solgt(om den ble solgt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Den er nok ikke solgt nei, bilen er observert for kort tid tilbake her i området :) Så det lå en oransje/brun/gull Ascona B med Let motor og 316hk til salgs på autodb.no for noen uker siden. Mulig det er denne du mener. Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 den sist nevnte er solgt til stavanger for en stund tilbake ja, gammel i gamet den bilen :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VaileNt^ Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Der fikk du bekreftelsen din sexybam :) Siter BMW M3 Turbo X - Nissan 200sx s14a Racing EditionX - BMW E30 325iX - Nissan 200sx s14 - 276bwhp/352nmX - VW Golf II GTI 16v - TheoX - Aprilia Rs 125ccm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Kommer nok ikke til å selge den med det første..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danieljohans Skrevet Oktober 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2008 ble dårlig med bilder da:/ hmm?? Siter -------> MVH Daniel <--------- Nissan Silvia s13 (sr20det) Opel Omega(A) 3000;) 3,0l 24v:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Er forpliktet til å legge inn noen bilder jeg da... Har hentet bilen, den har stått i 3 år grunnet mangel på interesse, forballspelling og bygging av caddy. Caddy'n er solgt, og plassen er nå okkupert av Opel'n. Fundere på hvilke felger jeg skal ha til sommeren, blir nok Revofelgene, muligens med blanksort senter. Ellers er grenrøret sendt avgårde, må bytte flensen til turboen, da den gamle kroket seg i varmen. Sånn ser den ut i dag, felgene blir "vinter" felger, bare de får seg et nytt strøk maling. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Oktober 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2008 Bra du drar fram grom opeln igjen. ;) Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modlendingen Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Da dar bli sake:angelsmili: Grombiln! Siter Opel Vectra 4x4 Turbo Opel Senator 2.3 Turbodiesel x Opel Omega B 2.0 16V Opel Ascona C 1.8GT Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Oktober 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Godt å høre at den blir satt pris på. Jeg har fått tak i et dønn strøkent diesel panser som skal lakkeres og monteres i vinter, og så er jeg på jakt etter original sport frontspoiler.... Bilder kommer etterhvert som jeg får gjort noe, er i gang med å tilpasse ny wattslink på bakstillingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg