p10 Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Er det noen som har morette-lykter på sin P10? Jeg lurer på om det blir like bra lys som med originallyktene... Noen som vet om panserforlengeren fra Pakfeifer må sveises fast eller om den festes på en annen måte....? Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by p10 Er det noen som har morette-lykter på sin P10? Jeg lurer på om det blir like bra lys som med originallyktene... Noen som vet om panserforlengeren fra Pakfeifer må sveises fast eller om den festes på en annen måte....? En eller annen forhandler fortalte meg at panserforlengeren var en del av øyelokk kittet og at det var støpt fast med no sparkel og lign. Det ligger bare over grillen, så grillen er hel under der. Hadde grillen derimot vært lavere så ville jeg nok sveiset fast ellerno slik at det blei solid og helt og tålte mer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p10 Skrevet August 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2005 Tenkte jeg skulle blåse nytt liv i denne gamle tråden... Er enda interressert i å få tilbakemeldinger på morette-lyktene... Noen som har testet dem? Noen som kjenner noen som bor ved siden av broren til en som har pratet med en som har morette-lykter??? blah Siter Nissan Primera LX '92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet August 16, 2005 Rapporter Share Skrevet August 16, 2005 Morette lykter, det er slike med "hull"? Hvor lyset kommer ut.. Men den panserforlengeren er jeg veldig interresert i..Hadde vært greit hvis noen hadde peiling på hvordan den festes :watchout Er det denne en får når en bestiller øyelokk fra Pakfeifer? Grillen og øyelokka som Pakfeifer selger, er hvertfall en del dyrere enn hva en får fra feks. Maxam Tuning. Denne er vertfall sveiset, eller sparklet til panseret, Pakfeifer: Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg