TimmY Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Forskjellige gauges og instrumenter ønskes kjøpt Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by Timbertoy Forskjellige gauges og instrumenter ønskes kjøpt Hvilke? Eller spiller det ingen rolle da du bare skal "ha" de? :p Biltema har sikkert. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Det er helt det samma egentlig.....bare ikke turbo trykk maalere! joa jeg kan nok faa tak i paa biltema, men jeg vil gjerne ha litt mer ekslusive modeller til en rimeligere penge! hehe:D Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 hmmhmm Auto Gage er bra og billig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Autometer er enda bedre, men dyrere. Hva skal du med de forresten? Siden det ikke spiller noen rolle hva du skal ha? It's all about gauges? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 hehe ja...jeg vil bare se hva folk der ute har som de vil selge. Greit her kommer en liste over hva jeg vil ha : 1x Turteller 1x Olje trykk 1x Voltmeter 1x Bensin Hadde vaert smukt om de var i samma farge skivene altsaa!;) Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 HAr oljetrykk oljetemp og voltmeter fra vdo til salgs Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Har VDO Oljetryk og oljetemp til salgs, uten givere. Knapt brukt. Selges 400 for begge. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Er det mulig og faa sett bilder av disse ?:) Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Ligger vel bilder på hjemmesiden min. http://www.home.no/triggerhappy Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TimmY Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Er det de som er montert paa stolpa ? Hvis det er tilfellet kjoeper jeg maalerne! Hva mener du at de er uten givere ? Siter Jeg vil ha Sierra :'( !!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Timbertoy Er det de som er montert paa stolpa ? Hvis det er tilfellet kjoeper jeg maalerne! Hva mener du at de er uten givere ? De i stolpen ja. Er ikke med de følerne(giverne) som du skrur inn i uttak i motoren. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg