Mandel Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 har gått og irritert meg over blafre lyder fra den lufteslusa som sitter på hver side av karroseriet bak ved bakfangeren.. disse lufteslusene står og flaprer når jeg spiller musikk med bass, noe som høres ut helt fryktelig ut på utsiden. hvordan løsner jeg bakfangeren? takker for raske svar! mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NettKongen Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 har du bilde av den bakfra?? Siter Lenge leve kongen og hans GULF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 i signaturen min står det vw golf, og posten er postet på golf 3 forumet.. så da sier det seg vel selv? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NettKongen Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 tenkte å se om den var lik som min da.. men hvis du åpner opp bakluka... under listen der... skal du se tre eller 4 svarte klosser i bakfangeren.. prøv å vipp opp dem så skal det skjule seg 4 skruer hvis jeg ikke husker feil. usikker om det var det noe på sidene Siter Lenge leve kongen og hans GULF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 oki takk for tips.. skal sjekke i morgen tidlig.. Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 for å ta av bakfangeren må du skru løs de 4 skruene som skjuler seg under proppene ved bakluken.. så er det skruer som du enkelt når hvis du legger hodet under bilen (hvis det går) :D :D når desse er løyst er det bare å dra fangeren bak og ut i fra festene på siden!! for å montere på i gjenn gjøres prosessen andre veien:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 tusen takk.. da får jeg gå ned og jekke opp bilen :) Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg