Gå til innhold

bmw 545 prosjekt selges

Ranger emnet

Arve B

Anbefalte innlegg

Prosjekt med masse gromme deler vurderes solgt

- 3,2 liter R6 med turbo (7,5 i komp) 252hk @ 0,45 bar

- Sachs Race Clutch (700 Nm)

- 3 VDO målere montert i dash

- 3-delte skrudde BBS felger (16")

- Sportsstoler (Litt slitte)

Følgende må monteres:

- Radiator

- IC

- Innsprøytning

- Eksos

Med et tuning-kit til 4.000,- fra Touma får man 390 hk og 700 Nm

Ring 91762713 for mere info

1985 BMW 528TIC CSL TIL SALGS

1983 Massey Ferguson 675 TURBO

2006 VW TOURAN 2,0TDI DSG

2000 HONDA CR 500

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags clutch er det??? Sterkeste clutch sachs race engineer har å tilby meg holdte for 475NM i følge clutch og brems...

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ola: Clutchen er av sinter typen, og er levert av Clutch & Brems i Oslo. Trykkplata og clutchen skal ifølge Åge på C & B tåle 700 Nm.

MaDDog: Hvis du leser første posten ser du hva som må gjøres for å få den på veien. Bud over 35.000,- eller bytte i noe spennende.

Ha|||on: Girkasse og motor står ferdig montert i bilen...

Skal se om vi klarer å skaffe noen bilder. Bilen er en 1986 modell E28 med moderat senking. Original shadowline, 4xel vindu, sportsstoler, Delphin Metallic, takluke.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Överladdaren

Ola: Clutchen er av sinter typen, og er levert av Clutch & Brems i Oslo. Trykkplata og clutchen skal ifølge Åge på C & B tåle 700 Nm.

MaDDog: Hvis du leser første posten ser du hva som må gjøres for å få den på veien. Bud over 35.000,- eller bytte i noe spennende.

Ha|||on: Girkasse og motor står ferdig montert i bilen...

Skal se om vi klarer å skaffe noen bilder. Bilen er en 1986 modell E28 med moderat senking. Original shadowline, 4xel vindu, sportsstoler, Delphin Metallic, takluke.

Samme mann snakket jeg med.. Åge.. Han sjekka opp i papirene sine på delenr mens jeg snakket med han i tlf.. Han blei litt overasket selv også.. Vi har i ettertid sjekket det opp imot delenr selv også.. Mulig 745 har annen clutch? (btw, er ikke 745 automat?)

Jævlig surt synes jeg, da den ikke kostet så veldig mye, mens den KRB skaffer meg som skal holde 700NM koster flesk...

Men dette prosjektet var jævlig billig!

Jeg har brukt MYE mere på mitt hittil.. Skjønt jeg har overhalet hele motoren ++, men allikevel.. dette er en billig vei til rask bil..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ola

Samme mann snakket jeg med.. Åge.. Han sjekka opp i papirene sine på delenr mens jeg snakket med han i tlf.. Han blei litt overasket selv også.. Vi har i ettertid sjekket det opp imot delenr selv også.. Mulig 745 har annen clutch? (btw, er ikke 745 automat?)

Jævlig surt synes jeg, da den ikke kostet så veldig mye, mens den KRB skaffer meg som skal holde 700NM koster flesk...

Men dette prosjektet var jævlig billig!

Jeg har brukt MYE mere på mitt hittil.. Skjønt jeg har overhalet hele motoren ++, men allikevel.. dette er en billig vei til rask bil..

Motoren er fra en 1980 745, og var opprinnelig utrustet med automat. Tok svinghjulet fra en annen m30 motor. Clutchen er spesialbygd til motorsport og er ikke noen vanlig lagervare.

At dette er billig for en kvass bil har du helt rett i....

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by aregar

Er vel ikke mye arbeid og montere resten?

Hva skal du ha for bilen om den blir ferri eu-godkjent? :D

Er ikke så mye arbeid igjen nei. Bilen selges som den står. Originale Alpina B7'er som også er E28 med M30 turbo går for 100.000 og mer...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Arve B

Prosjekt med masse gromme deler vurderes solgt

- 3,2 liter R6 med turbo (7,5 i komp) 252hk @ 0,45 bar

- Sachs Race Clutch (700 Nm)

- 3 VDO målere montert i dash

- 3-delte skrudde BBS felger (16")

- Sportsstoler (Litt slitte)