cyanide Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Da har jeg endelig knotet meg til å ta et par bilder av nybilen.. :) '93 Calibra Turbo 4x4 edit: ser ikke ut som det funker med .. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 brukbar den, En kamerat av meg har en med samme farge og full styling, Mangler og ha på breddinga og vinge... :) Hva med litt mer gamp? Har ett EDS 3+ chip kitt samt stor bensin pumpe og rådebolter jeg vurderer og selge..... helt nytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Har chip og kvasskam.. + filter og eff.anlegg da.. Har vel rundt 270 ca.. Må bestille meg bensinpumpe og større IC. Og en sånn olje/luft separator.. :) Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Oki Har du chip pakken fra eds? eller sånn "chip som ikke gir noe som helst"? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Vet faktisk ikke hva slags chip som står i.. http://www.trimchip.com har en som gir 260 vaffal.. Men, skal uansett ha meg et komplett phase 3+ sett etterhvert.. Først bytte IC.. :) Skal hente meg en ladetrykksmåler i helga, så får jeg se hva den har av ladetrykk.. Drar ganske godt iallfall.. Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Tøft :) Noen planer angående utseende? Andre felger? Skal du til Mo? Hørt om Robert sin Calibra? Registeret hoppa.. Så det er litt rare lyder nå.. :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cyanide Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by Jonte Tøft :) Noen planer angående utseende? Andre felger? Skal du til Mo? Hørt om Robert sin Calibra? Registeret hoppa.. Så det er litt rare lyder nå.. :) Neida, skal få være som den er.. Hmz.. Ja, det kunne jo vært en idè å bytta reima før han satt inn motoren :rolleyes: Siter '07 Mercedes C Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Hvor mye ga du for den? Den va jo rå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg