Krazy3en Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Nydelig bil. Likte fargen utrolig godt. Ikke den jeg vil ha selv, men den kledde bilen din godt. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 da blir kjelken parkert ei stund. reiser i militæret om noen timer....kjipt.....men golfen står og venter til eg kjem heim på perm og da starter den vel bare den ser meg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Kristian Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Endeli e biln sann ca. ferdi? :D Blei feit den Svein Even! =P Lykke til i army`n! =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Smukk tralle du har der:) Hvor mye kom lakkeringen på? Pussa du ned selv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by joarek Smukk tralle du har der:) Hvor mye kom lakkeringen på? Pussa du ned selv? 6000 + 1000 for grunning pussa ned sjøl men fekk litt hjelp til sparkling og pussing av den (av en som KAN det) så det blei jævla fint...... jaggu mange timer med pussing her hehe....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Ikke dum pris det nei;) Har fått et tilbud om lakkering for 4000 om jeg pusser selv jeg også, men hvor lang tid vil du si du/dere brukte på pussingen? bare sånn ca. da:) Var det vanskelig og få det jevnt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by joarek Ikke dum pris det nei;) Har fått et tilbud om lakkering for 4000 om jeg pusser selv jeg også, men hvor lang tid vil du si du/dere brukte på pussingen? bare sånn ca. da:) Var det vanskelig og få det jevnt? er han flink å lakkere er det bare å slå til....men hadde btalt en tusing ekstra visst han dårlig og en profesjonell ville ta det på seg for 5 løka.....han som gjor det for meg er profesjonell og det er jækla bra lakkert..... hehe timane vart litt, men visst det bare er et par småbulker så går det nokk fort men skal du begynne å sveise igjenn emblem og klipshøl og bredde skjermer og slikt da blir det plutselig mange timer.....må en god del lag på med sparkel, viktig at du drar den godt utover får den drar visst til seg stålet rundt hehe......utoverbulker går aldri ann å sparkle, desse må bankest inn, med andre ord man sparkler bare bulker som går innover....... et tips til, bruk lang tid i godt sollys og sikt etter bulker eg har enda et par pittesmåe bulker som vi ikkje såg......du må sikte før du begynner å pusse får når lakken blir matt så blir dei vanskeligere å sjå.....mykje å tenke på hehe!! skal få lagt inn eit par bilder av golfen når eg kommer heim på perm fra militæret om 3 uker.......ny takluke pakning nå hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet November 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 23, 2004 halla folks får fiske fram tråden min igjenn har bestilt nye baklykter og frontblinklys nå (endelig) håper dei kjem til helga slik eg får montert dei når eg e heime på perm..... har bestilt slike her : + nye forntblinklykter i klarglass med parklys i...... oppdaterer uansett med nye bilder av kjerra i helga, interiør og slikt...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 looking good thumpsup Flott bil det der ja mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special looking good thumpsup Flott bil det der ja mvh takker:D ser ut til at baklyktene og blinkersane endeligt har komt i posten, er i vei ut på posten og henter dei i dette øyeblikk, trur det skal bli bra hiver ut bilder da iløpet av helga..... lurer og på å kjøpe g60 skjermbredding og lakkere.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Ser bra ut dette, blir nok bra med de nye baklyktene. Stå på. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 endelig fekk eg montert alt og tatt bilder, kjøpte som sagt nye baklykter og nye framblinklys med parklys i synst det blei ganske så bra enjoy........ grøftelys neste også mitt smekre interiør (som skal vaskest ja :D) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Ble nice detta :D thumpsup Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Desember 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Kjempe fint dette, bare å få interiøret like fint som bilen er så blir det bra. Har du noen planer for interiøret? Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Desember 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2004 Originally posted by trra Kjempe fint dette, bare å få interiøret like fint som bilen er så blir det bra. Har du noen planer for interiøret? er jammen ikkje sikker, ivertfall få vaska det og slikt lurer på å lakkere diverse ting skal og lakkere calipere, men lurer ka farge eg skal ta men må få shina opp interiøret litt først....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg