bjirn Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hmm... Fikk lyst på sånne :) Nå har jeg et helt Mtech2-stylingsett til bilen og :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by BMW-328 den norske/vinrøde har slags BMW BBS, ikke RC.. Selv har jeg RC.. Ser det fortsatt er en god del 7serier og 5serier som har denne bbsfelgene.. 8.5x18"RC Den vinrøde har BBS RC og ikke BBS RS, dette vet jeg!! Jeg vet hvordan de vanlige BBS RC (som dine) ser ut, og de har ett helt annet utseende, men alikevell heter de det samme... forskjellen ligger i nummeret bak betegnelsen. På samme måte som der finnes mange BBS RS (bl.a RS001, RS056) så er der mange BBS RC, husker ikke i farten va nummer. BBS RS finnes kun i 3 delt mens de BBS RCene på den vindrøde er 2 delte. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Stemmer det, Baldrick, hadde selv noen 8x17 BBS RC (husker ikke nummeret), og de så ut som de på den vinrøde og var todelte. Vet noen forresten om hva som skal til for å få 5x120-boltsirkel på E30? Må man gå for M3-understell, eller går det an å "jukse det" til med f.eks. E28-deler? Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Egentlig ganske pen denne M3en også... men så koster den 2,8 ganger så mye som den første i tråden også :) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30-Cab Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Den M3´en der var skikkelig sjefs.... *sikle sikle* det der tror jeg ikke jeg hadde nekta å ta en tur i nei... Siter 2010 Peugeot 207 Feline (nr. 41/80) 1.6 HDI x- 2003 BMW 316i Touring | x- BMW 318i Cab 92' | x- Ford Sierra Cosworth 4x4 90'| x- VW Golf GL 89' | x- Ford Sierra 2.0iS 86' | x- Ford Sierra 2.0CL 87' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2reso Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 ditta må være en av dei feitaste e30'ane e noken gang he sett! Va kult me lyktene å felgane som jor at den skille jær at den skille se ut frå mengda. Perfekt!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg