Norwegian-VR6 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Dette insuget er håndlagd i 500 eks fra VW Motorsport. Det er unikt, og leveres komplett. Det gir 15 hk og 30 nm på en orginal bil. Dvs, at en Golf VR6 får ca 190 hk og 265nm Og lyden blir meget grom.. Dette er et smykke!! Ring meg for info. 97681743 Pris 9000,- Nypris 2500,- dollar. Her er litt bilder fra et identisk et. Mitt er polert mer en dette: http://w1.709.telia.com/~u70901328/pic_vsr.htm Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Karen har et øye for spenstige bakgrunner på bildene sine :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by joarek Karen har et øye for spenstige bakgrunner på bildene sine :D Haha.. Han som har tatt bildene er svensk ja. Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joarek Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Hva har du gjort for å få denne finishen step by step? Har planer om og ta innsuget mitt, men jeg er redd for og rote det til så det blir stygt.... Har pussa ned en del detalier med vannslipepapir og autosol osv. men er det dette du har gjort eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet August 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 Originally posted by joarek Hva har du gjort for å få denne finishen step by step? Har planer om og ta innsuget mitt, men jeg er redd for og rote det til så det blir stygt.... Har pussa ned en del detalier med vannslipepapir og autosol osv. men er det dette du har gjort eller? Dra på Biltema og kjøp sånne børster som du kan sette på drillen. 180 papir sitter det på dem. Slip ned det groveste laget som sitter på insuget, så at du kommer ned på det blanke stålet. Da er det bare å begynne med 200 - 1200 papir. Slipe for hånd, eller med ei maskin hvis du har tilgagng på det. Jeg slipte for hånd. Og Autosol til slutt. Lykke til. Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Insuget er forøvrig solgt. Kommer til å sitte på gamle Corrado VR6n min, med kammer grenrør og komplett Supersprint. Få justert bilen i benk med nytt chip, burde den gi 220 hk+/ 280-300nm et sted tenker jeg... Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg