fluid Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 joppa: ikke originale gt/e speil nei, de ser helt annerledes ut. Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet August 12, 2004 Rapporter Share Skrevet August 12, 2004 jævli fin bil, men det ser faktisk ganske dumt ut uten dørhåndtak.. og hvertfall når du indirekte skriver at du ikkje har fjernstyrt døråpner ;) håper nesten eg tolker det feil, ellers må jo bilen alltid ha et vindu nede.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Kul slede! Jeg maa nok ta meg en tur fra jaren med ascona'n min og kikke litt paa jevnaker. Ikke fjern og friser bilen for mye, den har jo potensiale til aa trille fort! Tommy Oransje B med c20let. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by drturbo Kul slede! Jeg maa nok ta meg en tur fra jaren med ascona'n min og kikke litt paa jevnaker. Ikke fjern og friser bilen for mye, den har jo potensiale til aa trille fort! Tommy Oransje B med c20let. Har du bilde av din Ascona B? Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 ja, bilder drturbo!!! mente å huske en gang i 2000 da du lovte meg bilder av bilen din mens du drev og monterte LET! 4 år sia det :D må komme deg inn på omc forumet igjen Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 drturbo: Ja du må melde deg inn i OMC, hvis du ikke er medlem da... Også mekker vi Lokalavdeling! Jeg, Lethal, og [AG]Velo'n har prata om dette noen ganger... (Sorry for litt søppel i tråden din ;)) Fanger er montert, og grøftelys lyser :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by Lethal Trenger en verkstedhåndbok til kadett C. Hvis det er noen som har en liggende å støve ned så er jeg veldig intressert i å kjøpe! Vet at Haynes muligens også har, men en Orginal norsk verkstedhåndbok hadde absolutt vært best! Send meg en PM hvis du skulle ha en sånn! Hvis alt går som planlagt, så blir nok denne aldri solgt ;) Mvh Lethal Reperasjonshåndbok til kadett A, B og C Pris 300,- http://www.opelragger.com Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by drturbo Kul slede! Jeg maa nok ta meg en tur fra jaren med ascona'n min og kikke litt paa jevnaker. Ikke fjern og friser bilen for mye, den har jo potensiale til aa trille fort! Tommy Oransje B med c20let. jeg har noen bilder av asconan din Tommy, som jeg tok når du var her og leverte bremser til asconan min.. hvis du vil kan jeg legge de ut, evnt. på en ny post Trond.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by TypeC jeg har noen bilder av asconan din Tommy, som jeg tok når du var her og leverte bremser til asconan min.. hvis du vil kan jeg legge de ut, evnt. på en ny post Trond.. sorry off topic.. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hallo Trond! Bare legg ut bilder du! Jeg har ikke muligheten, tok ikke med meg bildene hit. Gidder ikke melde meg inn i OMC paa en stund, syns det er blitt for dustete. Liker denne siden bedre. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Originally posted by drturbo Hallo Trond! Bare legg ut bilder du! Jeg har ikke muligheten, tok ikke med meg bildene hit. Gidder ikke melde meg inn i OMC paa en stund, syns det er blitt for dustete. Liker denne siden bedre. Tommy da legger jeg de ut på en ny post jeg.. så vi ikke ødelegger denne tråden enda mere... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 til dere som ville se bilen til drturbo Ascona B nå skal vi slutte å ødelegge tråden din lethal.. hehe Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 litt vanskelig å se speila på den orange skikkelig, men si hva du vil, dette er i vaffal dønn orginale gt/e speil ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Flott bil ;) hva det koster med eletrisk dør åpner da ? Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Kadett c coupe er det feiteste som finnes! hva med carbon f1 speil? Smaa og kule de! Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg