clone baby Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Nå er både eksos manifoyl og forgasser av , kaknings settet er klart men mangler kun en ting, tennplugs pipe :rolleyes: Da jeg tok av topplokket på toppen så så jeg bare "melkete" olje :( Hvor mye koster det og slipe toppen? borre blokken? Noen som kan skrive opp hva div "mod's" koster? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Ja da har du noen timer forran deg med rengjøring jeg hade en xr3i med olje køler så røyk drivakselen og slo kjøleren flat og da blannet olje og kjøleveske seg god og TYKK. jeg ga opp og solgte bilen men lykke til med din.. :cool: Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deamon::.. Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Det er nok et tegn på vann i olja.. da er det en lekasje et eller annet sted.. sattser på pakninga jeg.. Biler er som hester.....::"like uberegnlige" ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hjinx Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 ring Oslo Sylinderservice AS på 22 65 21 10 og be om pris. Disse gutta er veldig flinke. det kan koste alt fra 1000 til 5000 avhengig av hvor mye det er og gjøre. ;D husk og skrap alt rent og vask med aceton. du skal kunne speile deg i det du har slipt rent !! (hehe, nesten) Siter -- Anders - 1990 BMW 525ia x - 1992 Ford Scorpio 2.0i DOCH Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Betalte 4-500 kr for plansliping av toppen på sylinderservice i kristiansand. +600 for et "slipesett" (alle pakningene til toppen inkl. toppakning) Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KalleDybvik Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Kjøp forresten nye strekkbolter. Dreit i det en gang, da gikk toppakningen atter en gang. Stikk innom merkeverkstedet ditt og be om moment og tiltrekningsrekkefølge på motoren din. Det koster deg ingenting. Strekkbolter koster 1-200 kr. Siter Ei øl i hånda er bedre enn ti på taket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Hvis en skal trimme videre, eller regner med å ha av toppen en eller flere ganger kan det lønne seg å kjøpe ARP-bolter til å begynne med. Jeg hører nemlig at de er gjenbrukbare? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 ARP-boltene i Carrillo-rådene mine ( og resten av motoren ) har vært oppe 4 ganger nå....ingen problemer. Bare viktig å ikke overstramme de,og hver gang sjekke "strekket" i dem,dvs hvor mye de strekker seg etter å ha blitt dratt til med moment. Er de innafor limit,ok. Et par 100-deler over på en: Bytt den ene. Billigere i lengden enn å kjøpe nye "orginale strekkbolter" hele tiden... :) Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.