olemarius Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Har en golf 2 helsveist bakluke som muligens jeg vil selge, vil se hvor mye jeg kan få for den. Lakken er blitt dårlig grunnet litt dårlig grunning. Men sveise arbeidet er utført av proffesjonel og ser rått ut.. Gi lyd om noen er intresert.. MVh. ole Marius Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
projektRUST Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 er den muligens helsveiset? hva er alternativet? halvsveiset? Siter grønn og hvit, hva er jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Luka er deffinitivt helsveiset, er det om den skal selges som er muligens. Meget pen bakluke, men den lakken som lå på nå har sprukket litt/krakelert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruCe Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Kan du ikke bestemme deg for en slags minstepris for denne bakluka di? Er kanskje interresert hvis prisen er grei, hvis ikke får jeg heller lage meg en selv. *kremt* latskapen lenge leve :p Siter 88 Golf 2 Syncro 72 Opel Manta A (laangtids prosjekt) [x] 77 Opel Kadett C Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by olemarius Har en golf 2 helsveist bakluke som muligens jeg vil selge, vil se hvor mye jeg kan få for den. Lakken er blitt dårlig grunnet litt dårlig grunning. Men sveise arbeidet er utført av proffesjonel og ser rått ut.. Gi lyd om noen er intresert.. MVh. ole Marius Sånn ca pris du vil ha, hakke peiling på hva folk tar for slik... Er vel ikke noe sånt man sender i posten men.. Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by projektRUST er den muligens helsveiset? hva er alternativet? halvsveiset? punktsveise....:D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 LITT dårlig formulert, men men.. bakluka er helsveist, OG selges MULIGENS. så om noen har noe prisantydning på dette så er det jo bare å skrike ut ? Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 1000 ,- Sånn Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 1200 Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Har du prøvd den på bilen ? er den ikke skjev ? sikker på at den skulle trekke seg skjev om du helsveiste jeg da men .... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Den er helt bein på bilen! Er ikke helsveiset i en søm. Tok en tynnplate og la punkt jevnt oenfor hverandre, for å få gjevnt drag til sidene, og så tett i tett med gode punkt for å få det til å sitte, løsner ikke den der, det er sikkert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bumpy Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Bilde??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 er denne solgt enda? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Hele greia er solgt med bilen. Så denne luka eies av noen andre nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg