Kebab gud Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 har alle E46 kjørecomputer eller er det ekstrautstyr? jeg spør da ettersom ingeting skjer når jeg trykker på "BC" knappen på min bil .. (som ifølge manualen er kjørecomputer knappen ..) så .. har alle E46 det (og knappen min er deffekt) eller er det ekstrautstyr? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 alle e46 har vel den minste kjørekomputeren som standard. Temperaturviser osv.. Den største er værtfall ekstrautstyr.. Har du BC knappen skal du ha den største vel? Er værtfall sånn på E36 at hvis man har BC knappen har man den store komputerne.. Hvis den ikke virker kan det bare være dårlig kontakt.. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet August 11, 2004 Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Originally posted by BMW-328 alle e46 har vel den minste kjørekomputeren som standard. Temperaturviser osv.. Den største er værtfall ekstrautstyr.. Har du BC knappen skal du ha den største vel? Er værtfall sånn på E36 at hvis man har BC knappen har man den store komputerne.. Hvis den ikke virker kan det bare være dårlig kontakt.. Har man BC-knapp skal man ha den 'store' kjørekomputeren. Har man ikke 'stor' kjørekomputer så har man heller ingen BC-knapp. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 jaja .. da får jeg ta meg en tur til morris til fredag da .. takk Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg