Vampire Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Noen som vet hvordan det er med toll ved import av styling? Tenker på å bestille noe fra England. Pris ca. 6000 kr. ---- Priser? ---- Moms? Vamp Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 8, 2004 Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Originally posted by Vampire Noen som vet hvordan det er med toll ved import av styling? Tenker på å bestille noe fra England. Pris ca. 6000 kr. ---- Priser? ---- Moms? Vamp Det er ikke toll på bildeler, og inn under her går jo da også styling, så koster stylingen 6000, så koster det 6000. Det som vel og merke blir gjort om du handler fra butikk, er at de skal trekke fra engelske avgifter, så skal du betale norsk moms når varene kommer til Norge. Frakt varierer. Men hva er det du skal importere? Har du noe mer spesifikt? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Takk for svar :) Skal bestille styling til mondeon. Det er vel samme som på bildet ditt. Kan se det her: http://www.prosport.uk.com/acatalog/Bodystyling_Ford_Mondeo_Combat_Style.html Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViceGuy Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by Vampire Takk for svar :) Skal bestille styling til mondeon. Det er vel samme som på bildet ditt. Kan se det her: http://www.prosport.uk.com/acatalog/Bodystyling_Ford_Mondeo_Combat_Style.html Bedre å handle det hos RealCar da, de sender det dessuten til din nærmeste BRL forhandler (på svensk side) der du kan hente og betale det. Var sånn jeg gjore det, slapp dermed å betale eventuell toll på det Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Originally posted by ViceGuy Bedre å handle det hos RealCar da, de sender det dessuten til din nærmeste BRL forhandler (på svensk side) der du kan hente og betale det. Var sånn jeg gjore det, slapp dermed å betale eventuell toll på det RealCar er MYE dyrere i dette tilfellet da, men jeg handlet også derfra. Og uansett er det ikke toll på varene, så spiller ingen rolle sånnsett. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vampire Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Har no bestillt fra Prosport siden der er billigst. Men må man betale moms på frakt? Totalt med frakt ble det 640 pund. Siter Vamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg