methano Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Var en dag på høggeren i kristiansand, og kom på den geniale ideen med å begynne å småsnekre litt på hekken på audien min.. Dro til en kamerat og startet det evigtøffe programmet; paint. Først originalen: og så litt triksing: Noen innvendinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blugh Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 Kjøp deg felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 hehe, nice1. Jo, kjøp deg felger, men hekken ble fet den ;) Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 7, 2004 Rapporter Share Skrevet August 7, 2004 hehe.. tenkte jeg måtte sponse noen felger på deg!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet August 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2004 Har felger, men de var ikke montert akkurat da når vi tok bildet, fant bare et bilde av audien bakfra... klikk inn på profilen min, tror det skal være bilder av felgene der.. Har noen 18" Aez Icon 5 m/ 215-35/18.. Dere ser på bildene mine frekke, elleville originale 14" ronal alu.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg