thjemaas Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Er ikke tilfeldigvis noen som har et slikt sett liggende på lur? Turboen trenger ikke være 100 %, men gjerne kjørbar. Send meg en PM hvis du vil selge... Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Klarte og rase motoren min i dag, så det er mulig det blir noe hos meg, men je vet ikke ennå :) Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thjemaas Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 kjipt... men hvis det skulle bli aktuelt får du bare gi beskjed. :D Siter Audi TT 1.8TQ 01-mod. *Solgt* Honda Accord 2.0 VTEC..94-mod. *Solgt*Opel Kadett 1,3..84-mod. *Solgt*VW boble 1,3..66-mod. *Solgt*(Volvo 242 b230a..80-mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by parelius Klarte og rase motoren min i dag, så det er mulig det blir noe hos meg, men je vet ikke ennå :) da er det jo bare å få ferdi ft blokka fort som fan :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
parelius Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Haien da er det jo bare å få ferdi ft blokka fort som fan :P Skal sende den bort etter vært nå, så da er det bare og begynne og montere. Mangler fortsatt svinghjul til FT`n da... kjipt... men hvis det skulle bli aktuelt får du bare gi beskjed. Skal gi deg beskjed jeg vettu, men det blir en jævlig lang frakt da... :) Siter -Volvo 240 AT -Golf II 84 mod. (Til salgs) -Honda Accord Aerodeck 2.0 EXI 86 mod. (Ferdig og i daglig bruk etter opppussing) x Mazda 626 1.8i 91 mod. x Ford Sierra Cosworth Sedan 88 mod. Steg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg