Modmach1 Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Lill Heisann! Ser dere har diskutert gliset mitt her! :cool: Oi...nå er sjefen på plass....:D Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by Modmach1 Oi...nå er sjefen på plass....:D :D Ble jo litt nysjerrig når jeg så tråden om bilen min dah! :cool: "Scrape the planet" Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 dette er hvordan en pickup skal se ut.... tommelen opp....:)thumpsup thumpsup Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Narmacil Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Håper den ikke kosta like mye som denne: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2487604034&category=39409 :D :D Siter -70 Camaro -427 cui Big Block -TH400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Ikke så veeeldig laaangt unna!!! ;) Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vendetta Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Du fikk med balltreete ja..sittet på mange timer i den bilen jeg...er du fornøyd?Dame som liker sånn bil..det er ikke noe man treffer hver dag...den svarte skal selges den også nå....260.000kr....om du vill ha en vinterbil også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lill Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Originally posted by Vendetta Du fikk med balltreete ja..sittet på mange timer i den bilen jeg...er du fornøyd?Dame som liker sånn bil..det er ikke noe man treffer hver dag...den svarte skal selges den også nå....260.000kr....om du vill ha en vinterbil også;) Balltreet fulgte med ja! Men har byttet det ut med et nytt som Stephan kjøpte til meg i USA :) Tøft!! Det er vel ikke mange damer som liker slike biler nei..Synd i grunn. Men men... vinterbil ja, det hadde vært noe det!! :cool: Siter ****************** **Scrape The Planet** ****************** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Kor det går Stephan, lite mustang kjøring???? Tenkte den første posten min her inne, kom til å "kle" mobbing av deg. ****** deg!!:D NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by NEW Kor det går Stephan, lite mustang kjøring???? Tenkte den første posten min her inne, kom til å "kle" mobbing av deg. ****** deg!!:D NEW Forumet blir jo fylt opp av tullinger !! :op Lite Mustang kjøring ja :( . For fine til å brukes :D Ett oppdatert bilde av Pickupen.. Med ny frontspoiler og deksel over vindusvisker mekanismen Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 omtrent hvor mye må man ut med for en slik herlighet?? har lyst på en selv... :D (vet noen har prøvd å spørre om pris tidligere, men vi prøver igjen) og hvor kan jeg finne mer info om den svarte? (iom at den er tilsalgs) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 FET BIL ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 På tide med bilde av en skikkelig bil her: hvorfor e det ikkje en "attachment" knapp.?? At du Stephan ikke konverterer fra Ford til Chevy når du ser alle de ufattelig kule Chevyene bekrefter det jeg nå har påstått lenge, du er pervers. NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by NEW På tide med bilde av en skikkelig bil her: hvorfor e det ikkje en "attachment" knapp.?? At du Stephan ikke konverterer fra Ford til Chevy når du ser alle de ufattelig kule Chevyene bekrefter det jeg nå har påstått lenge, du er pervers. NEW :D Vent til du får se neste bil da NEW :D ;) Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NEW Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 CHEVROLET!!! :hello: NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Kanskje du burde lage en tråd om bilene dine NEW?? Så folk får se en skikkelig samling!! Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg