Oshim Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Er det noen alternativer til pierburg møkka,noe som er bolt-on liksom? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikvw Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Kan kjøpe Weber bolt on erstatnings kitt, men de er gått ut av produksjon, men jeg vet en del firmaer i england fremdeles har på lager, gjerne noen norske og har? Eller lager vell dellorto og kitt tror jeg. Hvor du får slikt aner jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by Oshim Er det noen alternativer til pierburg møkka,noe som er bolt-on liksom? dobble webere :) har kjika litt rundt på nettet selv etter noe sånt, forgasser fra ford sierra skal vist være susen! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg