Garnes Racing Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 honda civic hatchback 92 mod,sølvmet 1.6vtec!(ombygd 1.5lsi)motor å gir fra 91 mod crx,15 tom alu,recaro,cd+++ går helt sykt!8300 RPM!94 mod 1.6 vtec(værstingen)motor å gir/akslinger følger med(mangler ledningsnett)+++ring for info høystbydende over 45000,-dette er billig! SOLGT selger den for en kompis Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Kan du skaffe noen bilder? Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 har du mail da?har noen bilder nå,kan fikse flere i mårra. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Har sittet på med den bilen. Kan gå god for at den går MEGET godt:) Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 bjirnen@gmail.com bare å sende :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 kjørte omkapp med en steg 1 cosworth,gikk dønn likt! sykt turtall! Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 kan leveres med halvbur mot 3000 ekstra Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Har denne en D16-motor (SOHC)? Er resten av understellet, bremsene og instrumentclusteren ombygget til VTi-specs? Er den godkjent? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 bilen må¨selges snarest,syk bil for en lite penger. som sagt,selger den for en kompis. dette er bmw killer,ser anonym ut å kjører fra alt av småbiler i samme klasse! Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 hadde jeg hatt penger, hadde jeg vært på vei for å hente den nå... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Har denne en D16-motor (SOHC)? Er resten av understellet, bremsene og instrumentclusteren ombygget til VTi-specs? Er den godkjent? Kan ikke se noe svar på dette... Så jeg spør jeg også.. hehe... :D Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 er en DOHC 16v motor,husker ikke motorkoden. som sagt,selges for en kompis. er ikke godkjent ombygd,bremsene er ikke byttet. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aregar Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 For min del lurte jeg egentlig heller på om den var godkjent eller ikke.. Men anntar at den ikke er det siden spørsmålet blir unngått.. Siter 1997 Mercedes E 230 Classic 1998 Audi A8 2.5 TDI Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garnes Racing Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 har gidd svar på PM,så slipper jeg en post som er full med spørsmål som kommer igjen og igjen. Siter TURBO`S TOO THE PEOPLE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by Garnes Racing honda civic hatchback 92 mod,sølvmet 1.6vtec!(ombygd 1.5lsi)motor å gir fra 91 mod crx,15 tom alu,recaro,cd+++ går helt sykt!8300 RPM!94 mod 1.6 vtec(værstingen)motor å gir/akslinger følger med(mangler ledningsnett)+++ring for info høystbydende over 45000,-dette er billig! tlf91783764. selger den for en kompis Ønsker meg noen bilder. ;) safoll@online.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg