bmwpower.no Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Selger en Momo Cobra girkule, høystbydende ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 begynner med å by 80kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hmm, for å sette en minimum pris da: start å by på 200 dere ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Hmm, er den mye brukt? slitt? Passer den på en Nissan 200SX? Isåfall så byr jeg 200kr :) Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by mondain Hmm, er den mye brukt? slitt? Passer den på en Nissan 200SX? Isåfall så byr jeg 200kr :) Slitt kan vell noe sånt nesten ikke bli? Den er finfin den ;) Momo kulene passer vell alle biler, er umbraco skruer som skrus inn og låser mot stanga! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Ok, tar den jeg. Er det alu/carbon eller alu/skinn? Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by mondain Ok, tar den jeg. Er det alu/carbon eller alu/skinn? Den er i crom + sort på sidene =) Ser den vell på noen momo sider, bildet jeg tok er bare tatt med telefonen! Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Du har pm. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Det er den her da ikke sant? Shift knob in aluminum and black leather. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by mondain Det er den her da ikke sant? Shift knob in aluminum and black leather. Det der er skinn da... du ser vel ganske tydelig at det han har til salgs er carbon!? (Jeg har nå i alle fall aldri sett skinn som gir speileffekt...) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Cobra finnes i alu/skinn og alu/carbon.. Han sier den bare er sort.. Derfor lurer jeg. Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by mondain Cobra finnes i alu/skinn og alu/carbon.. Han sier den bare er sort.. Derfor lurer jeg. Det er jo bilde der... Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondain Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by VolvoTore Det er jo bilde der... Ja, men siden cobra bare finnes i alu/carbon og alu/skinn på momo.it og på bilde ligner den ikke på noen av delene så lurer jeg.. Skjønner? Siter Nissan 200SX '90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg