Tommeliten Skrevet September 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Nå har jeg fått ut eksosmanifolden.. Det tok sin tid, for det var ganske så trangt å komme til nedi der... Problemet er at den jeg kjøpte hos høggeren ikke var helt lik.. Min (Øverst) - fra høggeren (nederst): Er det noen som har noen forslag om hvorfor de er forskjellig.. Lamdasonden er også forskjellig plassert. I min bil er den lenger bak, mens den fra høggeren har den på manifolden... ( http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=49293 ) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Jaja. Då var passaten vekk igjen... orket ikke å fikse den likvel.. Nå trenger jeg en bil som jeg kan ha på veien, å kjøre med... Så nå blir det mest sannsynlig en Mondeo på meg.. ble visst ford istedet gitt :D Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Jaja. Då var passaten vekk igjen... orket ikke å fikse den likvel.. Nå trenger jeg en bil som jeg kan ha på veien, å kjøre med... Så nå blir det mest sannsynlig en Mondeo på meg.. ble visst ford istedet gitt :D violin violin violin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Bilen ble fikset av en annen og ruller trolig rundt og er i god form.. Gammel tråd også forresten...hehe Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2006 Savner den ikke da? Må jo være bedre enn Ford vel? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg