PrinsWilhem Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 haha BILforum ett.nett B I L F O R U M E T T . N E T T Viktig å få fram det? Sykt dårlig reklame. Det bilFORUM ETT.NET tok kaka Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by rairai haha BILforum ett.nett B I L F O R U M E T T . N E T T Viktig å få fram det? Sykt dårlig reklame. Det bilFORUM ETT.NET tok kaka er så mange som hører feil når man nevner navnet....mange går inn på bilforum.net så rekalmen funker..nå går man inn på bilforumET.net... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 hadde ikke vært smartere å kjøpe streetmeet.no eller.no så tar ingen feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by a3fanatic hadde ikke vært smartere å kjøpe streetmeet.no eller.no så tar ingen feil? Streetmeet er bare en liten del av bilforumet da.. ;) Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pantax Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Helt konge!! HAHAHA til di som rakker ned på det! det er K U L T og høre den reklamen!!! stå på ! :cool: Siter ************************* over 20 biler på samvittigheten. E36 M3 cab atm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HoaxiePowah Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Norsmurf Streetmeet er bare en liten del av bilforumet da.. ;) Fult klar over det. Men skader da ikke å ha 2 linker som går til samme side. Bare redirect på streetmeet.no til bilforumet.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by Håkon A du får ringe å høre med dem. :) spørs hvor mange ganger den skal bli sendt...hvor lange...etc etc. hva annet skulle jeg bruke feriepenga på :op Trudde du klaga over at du ikke hadde råd til skikkelig girkasse jeg? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 haha...har da ikke brukt feriepenga mine da!!!...hehe...dem har jeg brukt på fastfood for å overleve hjemme aleine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Syns reklamen var grei jeg! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 jeg ler hver gang jeg hører den.....den er så harry bra... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4r Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Du er truende nok til å bruke dem opp på slikt :op ja, den fester seg skikkelig på hjernebarken... må brenne den ut og kjøre rundt i byen med den på repeat i kveld trur jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Originally posted by audi_s4r Du er truende nok til å bruke dem opp på slikt :op ja, den fester seg skikkelig på hjernebarken... må brenne den ut og kjøre rundt i byen med den på repeat i kveld trur jeg :D Toppers! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg